[ویدیو] واقعیت مجازی با طعم سونی؛ جعبه‌گشایی PlayStation VR

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هدست واقعیت مجازی PlayStation VR تا چند روز دیگر از راه می‌رسد. محصول هیجان انگیز سونی که با پلی‌استیشن ۴ کار می‌کند و تجربه‌ای جدید از بازی‌‌های کامپیوتری را پیش روی گیمرها قرار می‌دهد. محصول جالب توجه سونی در حالی در تاریخ ۲۲ مهر ماه راهی بازار می‌شود که برای استفاده از آن نیازی به داشتن یک اتاق بزرگ نخواهید داشت.

هدست واقعیت مجازی سونی با قیمت ۳۹۹ دلار راهی بازار می‌شود که در مقایسه با دیگر هدست‌های واقعیت مجازی مانند Oculus Rift و HTC Vive قیمت بسیار مناسبی دارد و به همین دلیل سریعا مورد توجه گیمرها قرار گرفت. استقبال از این محصول آن‌قدر زیاد بود که پیش فروش آن به سرعت به پایان رسید. البته نباید این موضوع را نادیده بگیریم که بازی‌های ساخته شده برای این پلتفرم واقعیت مجازی هم از مهم‌ترین بخش‌ها برای خرید PS VR به حساب می‌آیند. سونی قول داده که تا پایان سال ۲۰۱۶ بیش از ۵۰ بازی برای آن عرضه شود.

هدست واقعیت مجازی PlayStation VR از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل تشکیل شده و سرعت انطباق تصویر آن‌ هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این هدست به شکلی ساخته شده که می‌توان از آن با کنترلر‌های Move و دسته‌های DualShock 4 کنسول پلی‌استیشن ۴ استفاده کرد.

با خرید این هدست یک دیسک از دموی آن را هم در اختیار خواهید داشت که شما را با بازی‌های واقعیت مجازی آشنا می‌کند.

در حالی که به عرضه‌ی این هدست نزدیک می‌شویم، سونی به شکل رسمی ویدیوی از جعبه‌گشایی آن منتشر کرده که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. در این ویدیو متوجه می‌شوید در داخل جعبه‌ی PlayStation VR چه چیزهایی قرار گرفته است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar parsa moltafet

    از اینا بگزریم
    دیجی ps4 slim رو کی میاری؟؟؟

  2. Avatar amn1381

    امروز ۲۲ مهر این دستگاه روانه بازار شد و تو شایعات شنیدم ۲۷ مهر وارد ایران میشه (شایدم واقعیه)این دستگاه انقلابی برای خودشه و من مطمئن هستم که سرنوشت کینکت رو نمیگیره و موفقه همه میتونید تو این کانال اخبار ps vr و ps4 و بازی سازی و آموزش ساخت بازی رو ببینید

  3. Avatar شهاب

    کاشکی بی سیم بود

  4. Avatar ایمان

    کالای لوکس حساب نشه صلواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات !!!!

  5. Avatar Scorepain

    سونی پادشاهِ ????????????????????????????????????????????????

    1. Avatar Scorepain

      من شکلک گزاشتم چرا اینجوور شد الامت سوال شد Lol

      1. Avatar The man of dark

        من عاشق پی اس فور هستم خیلی دوستش حتی عینک واقعیت مجازی اما من فقط میتونم خود پی اس فور را ???? بخرم

  6. Avatar مصطفی

    بی صبرانه منتظرشم

    امیدوارم دیجی هم بیارش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه