وان‌پلاس ۲ دو سیم‌کارته خواهد بود

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی وان‌پلاس ۲ در تاریخ ۶ مرداد ماه (۲۸ جولای) به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد و شرکت وان‌پلاس برنامه‌های مختلفی را برای این‌کار ترتیب داده است. در چندماه گذشته شایعات بسیار زیادی درباره گوشی وان‌پلاس ۲ منتشر شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، مشخص شد که گوشی وان‌پلاس ۲ از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی از چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۱۰ ورژن ۲ بهره می‌برد. همچنین ۴ گیگابایت رم از نوع LPDDR4 برای آن در نظر گرفته شده است که سرعت خوبی را در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های مختلف به همراه می‌آورد. همچنین به این موضوع اشاره شده که این گوشی دارای حسگر تشخیص اثر انگشت خواهد بود. در روز گذشته هم تصاویری منتشر شده بود که با دوربین گوشی وان‌پلاس ۲ گرفته شده بودند. برخی از شایعات به‌این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی از USB Type-C بهره می‌برد.

oneplus 2

امروز شاهد منتشر شدن خبر دیگری از این گوشی بودیم که به‌قسمت دیگری از سخت‌افزار این محصول اشاره می‌کند. نسل دوم گوشی وان‌پلاس از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. این موضوع برای افرادی که از دو سرویس تلفن‌همراه استفاده می‌کنند بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. البته از تصاویری که از این گوشی منتشر شده بود، مشخص شده بود که این گوشی یک محصول دو سیم‌کارته خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند یا خیر و به‌همین دلیل خیلی‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که شاید این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نکند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که تا این لحظه گوشی‌های زیادی راهی بازار شده‌اند که هم دو سیم‌کارته بوده‌اند و هم از کارت حافظه پشتیبانی می‌کردند.
این احتمال وجود دارد که شرکت وان‌پلاس گوشی وان‌پلاس ۲ را در دو مدل مختلف راهی بازار کند. قبلا شایعه‌هایی درباره گوشی وان‌پلاس ۲ مینی منتشر شده بود.

oneplus 2

منبع: Phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه