استفاده از گوشی‌های وان پلاس در سریال House of Cards

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت‌هایی مثل سامسونگ، سونی، اپل یا مایکروسافت معمولا به استودیوهای فیلم‌سازی و بازی‌سازی مبلغی پرداخت می‌کنند تا محصولات‌شان را در رسانه‌های مختلف به تصویر بکشند. این موضوع، در عین اینکه برای شرکت‌های سازنده‌های دستگاه‌ها خوب است، باعث می‌شود تا فیلم‌سازان یا بازی‌سازان هم بودجه‌ی بیشتری در اختیار داشته باشند. با این حال، شرکت‌های کوچکتر تا به امروز دست به تبلیغاتی این چنین نزده بودند. اخیرا شرکت وان پلاس مبلغی به شرکت Netflix پرداخت کرده تا گوشی‌های‌اش را در سریال House of Cards نشان دهند.

وان پلاس تنها شرکت چینی نیست که محصولات‌اش را در فیلم‌ها یا سریال‌های امریکایی تبلیغ کرده.

در حال حاضر، چند فصلی است که محصولات سامسونگ، مثل گوشی‌ها یا تلویزیون‌های‌اش، در سریال House of Cards حضور دارند. اما در فصل جدید این سریال، می‌توانید صحنه‌ای را ببینید که «کلر آندروود» (Claire Underwood) یک گوشی وان پلاس به دست می‌گیرد.

MGS-4---Mac

متال گیر سالید ۴ پر از مک‌بوک، آی‌مک و آی‌پاد بود.

شرکت وان پلاس خودش رسما اعلام کرده است که برای نمایش گوشی‌های‌اش در این سریال، مبلغ ۳۰۰ هزار دلار پرداخت کرده است. این رقم در مقایسه با مبلغی که شرکت‌هایی مثل سامسونگ پرداخت می‌کنند، بسیار کمتر است. سامسونگ یا اپل برای اینکه محصولات‌شان را در فیلم‌ها یا بازی‌ها تبلیغ کنند، ممکن است ده‌ها میلیون دلار به استودیوها پرداخت کنند.

وان پلاس تنها شرکت چینی نیست که محصولات‌اش را در فیلم‌ها یا سریال‌های امریکایی تبلیغ کرده. همین چند وقت پیش هم شرکت Oppo اسپانسر برنامه‌ی America’s Next Top Model شد. می‌توانید هم‌چنین یک گوشی X5 Pro شرکت Vivo را در فیلم «مریخی» (The Martian) ببینید.

منبع: The Verge

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حمید

    علت خروج کوجیما این نابغه گیم از کاپکام هم نفوذ اپل بود که در صدد بود کلا این شرکت و تیم کوجیما را از کنسول های بازی جدا و به پلتفرم ios بکشونه که در نهایت کوجیما زد و کار وکاسبیشون را ریخت به هم و با کمک سونی استدیو جدیدی زد و توطیه اپل خنثی شد.با این اتفاق ثابت شد اپل قدرت کافی برای رقابت با سونی در زمینه گیم را نداره.

    1. Avatar حمید

      تصحیح میشود شرکت کونامی (شرکت کاپکام ذکر شده بود).

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه