وان پلاس ۷ هم پشتیبانی از شارژ بی‌سیم نخواهد داشت

۱۲ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در یک مصاحبه بین مدیرعامل شرکت وان پلاس، آقای Pete Lau، و وبسایت CNET، مشخص شده که پرچمدار بعدی وان پلاس قرار نیست از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند. این گوشی ساز چینی، همیشه از نظر قرار دادن ویژگی‌های مختلف پرچمداران در گوشی‌های خود و کم کردن قیمت محصول نهایی، مورد توجه قرار گرفته اما به نظر می‌رسد وان پلاس هنوز با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، سر جنگ دارد.

البته مدیرعامل وان پلاس نگفته که قرار نیست هرگز پشتیبانی از شارژ بی سیم به گوشی‌های این شرکت اضافه شود بلکه گفته «شارژر‌های وان پلاس یکی از بهترین‌ها هستند». منظور از این جمله این است که تکنولوژی جدید این شرکت که با نام Warp Charge شناخته می‌شود، بسیار سریع‌تر از شارژ بی‌سیم است. آقای Lau همچنین توضیح داده که شارژ بی‌سیم خیلی کندتر از آن چیزی که وان پلاس به دنبال آن است در صورتی که Warp Charge می‌تواند در سی دقیقه، حجم زیادی از ظرفیت باتری را شارژ کند.

وان پلاس در تلاش است تا خودش بتواند تکنولوژی شارژ بی‌سیم سریع‌تری را توسعه دهد تا سپس از این تکنولوژی در گوشی‌های آینده خود استفاده کند. چالش اصلی این است که چطور به صورت بی‌سیم، گوشی‌ها را سریع‌تر شارژ کنیم اما مدار‌های شارژ بی‌سیم، داغ نشوند. وقتی از آقای Lau سوال شد که آیا تکنولوژی شارژ سریع بی‌سیم شرکت کوالکام را در گوشی‌های آینده وان پلاس می‌بینیم یا نه، وی از از پاسخ دادن سر باز زد.

از زمانی که اپل شارژ بی‌سیم با استاندارد Qi را در گوشی‌های آیفون ۸ و آیفون X عرضه کرد، شاهد بالاتر رفتن محبوبیت این تکنولوژی شده‌ایم و دیگر کمتر گوشی پرچمداری پیدا می‌شود که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نکند. از جمله پرچمدارانی که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند، می‌توانیم به محصولات سامسونگ، ال جی، شیائومی و حتی ریزر، اشاره کنیم.

در نمایشگاه موبایل بارسلون، شرکت OnePlus یک نسخه پروتوتایپ از گوشی ۵G خود به نمایش گذاشت که نمایشگری با نسبت ۲۱:۹ داشت اما این گوشی در یک قاب پلاستیکی مخفی شده بود و نمی‌توانستیم سخت‌افزار آن را ببینیم. هنوز مشخص نیست که این محصول وان پلاس ۷ بوده یا خیر. وقتی از Lau درباره وان پلاس ۷ سوال شد، او گفت که نسخه پروتوتایپ این گوشی را در اختیار دارد اما این محصول هنوز آماده نشان دادن به خبرنگاران نیست. همچنین Lau درباره شایعاتی که درباره دوربین سلفی وان پلاس ۷ که ممکن است از بدنه بیرون بیاید، نظری نداد.

انتظار می‌رود پرچمدار بعدی OnePlus را در ماه‌های خرداد یا تیرماه ببینیم. هنوز اطلاعات زیادی از این گوشی در دسترس نیست و تنها می‌توانیم با قطعیت بگوییم که پردازنده این گوشی، اسنپدراگن ۸۵۵ خواهد بود.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه