وان پلاس TV به زودی معرفی و در هند عرضه خواهد شد

۳۰ مرداد ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت چینی وان پلاس به تازگی اعلام کرده که در ماه میلادی بعدی یعنی ماه سپتامبر، قصد معرفی اولین تلویزیون خود را دارد. این تلویزیون گویا به اختصار وان پلاس TV نامیده خواهد شد و هند اولین کشوری است که می‌تواند این تلویزیون را از نزدیک ببیند.

این خبر توسط موسس و مدیرعامل شرکت وان پلاس، آقای Pete Lau در انجمن تخصصی این شرکت اعلام شده است. Lau مفصلا در این زمینه صحبت کرد که ساخت تلویزیون چه چالش بزرگی برای این شرکت خواهد بود و در ادامه توضیحات مختصری درباره این محصول جدید وان پلاس اعلام کرد.

Lau توضیح داد که چرا وان پلاس ابتدا تصمیم گرفته تا تلویزیون OnePlus TV را در کشور هند عرضه کند. به گفته او، محتوا نکته حائز اهمیت برای این شرکت است و از آن جایی که رابطه وان پلاس با تولیدکنندگان محتوا تلویزیونی در هند خوب است، این شرکت تصمیم گرفته تا تلویزیون خود را در هند عرضه کند. البته این به این معنی نیست که وان پلاس TV را در کشورهای دیگر نخواهیم دید اما فعلا وان پلاس می‌خواهد در کشور هند این تلویزیون را با بهترین کیفیت و محتوای آماده، عرضه کند.

Lau همچنین اعلام کرده که تلویزیون OnePlus TV در کشورهای آمریکای شمالی، اروپا و چین هم در ماه‌های بعد عرضه خواهد شد اما هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این محصول در کشورهای گفته شده، اعلام نشده است.

در مورد خود تلویزیون، Lau گفته که باید انتظار کیفیت تصویر بسیار خوب و کیفیت بالای صدای خروجی از بلندگوهای این تلویزیون را داشته باشیم. طراحی این محصول نیز گفته شده زیبا و مدرن خواهد بود و در هر اتاق نشینمی، به خوبی جای می‌گیرد و ظاهری زیبا به آن می‌بخشد. از نظر مشخصات سخت‌افزاری نیز گفته شده این تلویزیون رده بالا خواهد بود که این یعنی به احتمال بسیار زیاد، رزولوشن ۴K خواهد داشت. قیمت آن نیز گفته شده جذاب و مقرون به صرفه خواهد بود و به این ترتیب، به نظر باید انتظار محصولی بسیار خوب از طرف وان پلاس داشته باشیم.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه