جی‌تی‌ای۵ به مرز واقعیت می‌رسد

۳ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دستکاری‌های گرافیکی بازی‌های کامپیوتر، موضوع جدیدی نیستند. بسیاری از بازی‌کننده‌های این پلتفرم، به همین دلیل سراغ کامپیوتر رفته‌اند که می‌توان بازی‌ها را دستکاری کرد. برای مثال، بازی‌هایی مثل آبلیویون، اسکایریم یا فال‌آوت‌های جدید، با دستکاری‌های‌شان کلا تجربه‌ی دیگری از بازی را ارایه می‌دهند. دو شماره‌ی اخیر جی‌تی‌ای هم دستکاری‌های گرافیکی خوبی داشته‌اند. دستکاری iCEnhancer که برای جی‌تی‌ای۴ عرضه شده بود، برای شماره‌ی پنجم از این مجموعه بازی‌ها هم عرضه شده است. با این حال، یک دستکاری جدید هم برای این بازی در دست ساخت است؛ دستکاری‌ای که بخش‌های مختلفی از گرافیک بازی را پیشرفت می‌دهد.

این دستکاری، بازی را حتی از آنچه انتظار داشته‌ایم هم زیباتر کرده است.

این دستکاری جدید GTA V Redux نام دارد و از کیفیت بافت‌های بازی گرفت تا نورپردازی، افکت‌های گرافیکی یا سیستم آب و هوای بازی را تغییر می‌دهد. این دستکاری فعلا در دست ساخت است، اما این طور که به نظر می‌رسد، زمان زیادی تا پایان ساخت آن باقی نمانده است. سازنده‌ی GTA V Redux ویدیو و تصاویری از این دستکاری منتشر کرده است و توانسته‌ایم کیفیت بالای گرافیک بازی را با این دستکاری ببینیم.

آن طور که سازنده‌ی GTA V Redux گفته است، این دستکاری فقط هم گرافیک بازی را هدف نگرفته است. این دستکاری سلاح‌ها، سیستم پلیس جدید، سیستم تازه‌ی فیزیک و انفجارهای جدیدی به بازی اضافه می‌کند.

جی‌تی‌ای۵ یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین محیط‌های بازی که تا به حال در یک بازی دیده‌ایم را در خود دارد، اما این دستکاری، بازی را حتی از آنچه انتظار داشته‌ایم هم زیباتر کرده است.

می‌توانید در ادامه، تصاویر و ویدیویی از دستکاری GTA V Redux ببینید.

شماره‌ی پنجم مجموعه بازی‌های GTA روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس۳۶۰، پلی‌استیشن۳، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

منبع: WCCFTech

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar اکبر

    مرسی!!!!!

  2. Avatar وحید

    WoW

  3. Avatar MD

    فقط یه چیز میشه گفت:…گرافیک نسل بعد کنسول ها.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه