وقتی دیگر خودرو جواب نمی‌دهد، اوبر هلیکوپتر اجاره می‌دهد

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فکرش را بکنید، می‌خواهید سریع به نقطه‌ای در شهر بروید، اما ترافیک به قدری سنگین است که از همه‌ی کارهای‌تان عقب می‌افتید. با این اوصاف، باز هم باید تاکسی یا خودرویی بگیرید و ترافیک سنگین را به اجبار تحمل کنید. با این حال، شرکت «اوبر» (Uber) می‌خواهد تا کم و بیش این مشکل را حل کند. این شرکت حمل و نقل که با سرویس‌های اجاره‌ی خودروی‌اش حسابی بزرگ شده است، می‌خواهد سرویس‌های هوایی را هم به خدمات‌اش اضافه کند.

شرکت حمل و نقل اوبر می‌خواهد سرویس‌های حمل و نقل توسط هلیکوپتر هم راه بیاندازد، اما قیمت این سرویس‌ها هنوز معلوم نیست.

طبق خبری که اوبر داده است، این شرکت می‌خواهد تا با همکاری ایرباس، سرویس‌های حمل و نقل توسط هلیکوپتر را راه بیاندازد. اوبر خبر این همکاری را دیروز اعلام کرد. این شرکت می‌گوید که سرویس‌های هلیکوپترش، تفاوت زیادی با نحوه‌ی اجاره‌ی یک خودرو ندارند. با این حال، اوبر حرفی از هزینه‌های حمل و نقل هلیکوپتری نزده است.

البته بر خلاف ماشین، هلیکوپترها آن قدر هم زیاد نیستند و تصور می‌کنیم سرویس‌های جدید اوبر قیمت کمی نداشته باشند. با این حال، اگر آن قدر مهم هستید که سوار هلیکوپتر شوید، مطمئنا می‌توانید هزینه‌اش را هم بپردازید.

شرکت اوبر گفته است که سرویس حمل و نقل توسط هلیکوپتر خود را تا قبل از شروع فستیوال فیلم ساندنس (Sundance) راه می‌اندازد تا کسانی که در این فستیوال شرکت می‌کنند بتوانند راحت‌تر و سریع‌تر به مراسم برسند.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Danesh

    عجب…
    اونوقت ما اینجا هنوز داریم سر دویست تومن با راننده تاکسیا چونه میزنیم!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه