وقتی که BMW X3 بی‌اگزوز می‌شود!

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
X3

طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، شرکت خودروسازی ب‌ام‌‌و تصمیم دارد سال آینده دو مدل پاک از اتاق ب‌ام‌و X3 را به سبد محصولات خود اضافه کند. این گزارش در جریان انتشار تصاویر جاسوسی از این خودرو منتشر شده است.

اگر کنجکاوید بدانید چطور می‌توان مطمئن شد این نسخه‌ی الکتریکی X3 است و نه بنزینی، باید به اگزوزهای این خودرو دقت کنید. این ماشین اصلا اگزوز ندارد، چرا که خودروهای الکتریکی دیگر نیازی به سیستم اگزوز و منیفولد دود ندارند! هرچه که هست، موتور(ها)ی الکتریکی ماشین مسئول تولید قدرت هستند که بدون نیاز به تولید آلودگی و آلایندگی کار می‌کنند و این به عنوان مهم ترین ویژگی و شناسه خودروهای تمام الکتریکی شناخته می‌شود. در ادامه تصاویر جاسوسی از مدل هیبریدی اتاق ایکس ۳ را ببینید.

هم‌چنین بر اساس تصاویر جاسوسی منتشر شده، مدل‌های هیبریدی و الکتریکی ب‌ام‌و X3 از نظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل‌های فعلی ندارند. تنها تفاوت‌های ظاهری این خودرو در شکل جلوپنجره، و سپر عقب است. هنوز مشخصات فنی این ماشین‌ها مشخص نیست و تا اطلاع از جدیدترین جزییات درمورد این محصولات جدید باید کمی بیشتر منتظر بملانیم. احتمال می‌رود نمونه‌های پاک X3 از سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شوند.

شما نظرتان درمورد شاسی‌بلند آلمانی X3 بدون اگزوز چیست !؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حسن

    با فراگیرشدن ماشین های برقی کاهش درآمد نفتی ما و بدبختی های متعاقبش به سراغمان خواهد آمد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه