وقتی Titanfall 2 گیمرها را دیوانه می‌کند؛ تمام مضامین دانلودی رایگان هستند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در این روزگار توسعه‌دهندگان بازی‌ها نه تنها از خود بازی پول در می‌آورند بلکه با عرضه‌ی مضامین دانلودی و DLCهای مختلف هم کلی پول به جیب می‌زنند. موضوعی که گیمرها از روی نداشتن راه چاره با آن کنار آمده‌اند و حاضرند برای به دست آوردن تجربه‌ی بهتر از بازی محبوب‌شان پول کلی مضامین اضافی را بدهند. حالا سازندگان بازی Titanfall 2 در یک اقدام کاملا هیجان انگیز و قابل تحسین اعلام کرده‌اند که تمام مضامین عرضه شده برای این عنوان رایگان خواهد بود و گیمرها برای تجربه‌ی مضامین چند نفره و تکنفره‌ی این بازی هیچ پولی نمی‌پردازند.

استودیوی بازی‌سازی Respawn اعلام کرد که بازی Titanfall 2 هیچ‌گونه Season Pass ندارد و همه می‌توانند DLCهای این بازی را دانلود کنند. با این کار تمام گیمرها می‌توانند بهترین تجربه‌ را به دست بیاورند و دیگر کسی برای نداشتن مضامین بیشتر از تجربه‌ی بخش‌های جدید محروم نمی‌شود.

این اتفاق قطعا مورد توجه گیمرها و علاقه‌مندان به این بازی قرار خواهد گرفت. بازی Titanfall 2 در چند روز گذشته با به دست آوردن امتیازات شگفت‌انگیز همه را جذب خودش کرده و شرکت الکترونیک آرتز هم نشان داد که هنوز بهترین بازی‌های اکشن اول شخص را تولید می‌کند.

منبع: titanfall

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سام

    اقا بنده به شخصا نسبت به بخش گیمتان اعتراض دارم

    چرا بازیهای انحصاری و روز iOS را پوشش نمی دهید؟ دلیلی دارد؟ خواهشمند است جناب نوردوست یا دوستان و همکاران در دیجی مگ پاسخ من را بدهند؟

  2. امیر اسدی

    GTA V

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه