ویدیوی جعبه‌گشایی پلی‌استیشن ۴ اسلیم را بببنید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیگر همه چیز را درباره‌ی پلی‌استیشن ۴ اسلیم می‌دانیم. مدل کوچک‌تر پلی‌استیشن ۴ که تا مدتی دیگر راهی بازار می‌شود. این دستگاه ظاهر متفاوتی نسبت به مدلی قبلی خودش دارد و حتی کنترلرهای جدیدی برای آن طراحی شده که یک نوار نورانی در بالای آن قرار گرفته است.

در ادامه‌ی عکس‌ها و ویدیوهایی که از این کنسول لو رفته، ویدیویی هم از جعبه‌گشایی غیر رسمی پلی‌استیشن ۴ اسلیم منتشر شده است که این کنسول معرفی نشده را به همراه کنترلر جدید و تمام لوازمی که در جعبه‌ی آن قرار گرفته، نشان می‌دهد. این ویدیو از طرف فردی منتشر شده که در چند وقت گذشته ویدیوهایی از این محصول منتشر کرده بود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی جعبه‌گشایی پلی‌استیشن ۴ اسلیم را ببینید:

‌‌‌‌‌

انتظار می‌رود که این کنسول جدید در تاریخ ۱۷ شهریور ماه به شکل رسمی معرفی شود و از آنجایی که ویدیوی غیر رسمی جعبه‌گشایی آن هم منتشر شده، بعید نیست بلافاصله راهی بازار شود. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که سونی در کنار معرفی PS4 Slim کنسولی PlayStation 4 Neo را هم نشان می‌دهد که از نظر سخت افزاری بسیار قدرتمندتر است؛ اما هنوز اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشده است.

منبع: Gematsu

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar معین سخنور

    خوب

  2. Avatar ناشناس

    جوابمو ندادید . ایا پلی استیشن ۴ اسلیم از پلی استیشن ۴ معمولی . بیشتر پشتیبانی میشه

  3. Avatar ناشناس

    عالی بود دمتون گرم . من حتما پلی استیشن ۴ اسلیم در این تابستان میخرم . خیلی زیباست ولی تنها ایرادش اینه که . خروجی نوری نداره . یک سوال مهم دارم . ایا پلی استیشن ۴ اسلیم از پلی استیشن ۴ معمولی بیشتر پشتیبانی میشه . خیلی مهمه . حتما جوابمو زود بدین . مرسی و خسته نباشید . لایک

  4. Avatar Amir

    قیمتش هم حتما اولاش گرونه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه