ویدیوی طرح مفهومی آیفون۷ را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

مدت‌ زیادی از عرضه‌ی آیفون ۶s، جدیدترین گوشی اپل نگذشته. با این‌که همیشه تعدادی پیدا می‌شوند که اپل را به‌خاطر عدم اعمال نوآوری‌ در محصولات‌اش مورد انتقاد قرار می‌دهند، اما نباید از تغییرات بهینه در پردازنده، دوربین و اضافه شدن لمس سه‌بعدی به ۶s به‌آسانی گذشت.

با توجه به این‌که در دو نسل قبلی گوشی‌های اپل یعنی آیفون ۶ و ۶s تغییرات ظاهری کلانی اعمال نشده بود، زمان آن رسیده که در ظاهر و مشخصات آیفون بعدی این شرکت تغییرات اساسی اعمال شود. در این بین افراد خوش‌ذوق و طراح، ایده‌های جالب و جذابی را معرفی می‌کنند که به‌نوعی درخواست طرفداران این برند از اپل برای طراحی محصولات آتی به‌حساب می‌آید.

جرماین اخیرا جدیدترین طرح مفهومی‌اش را رونمایی کرده. این طرح به نسل آینده‌ی گوشی‌های هوشمند اپل یا به‌قول معروف آیفون۷ اشاره دارد.

یکی از این طراحان مفهومی «جرماین اسمیت» (Jermaine Smit) است که به عنوان طراح، علاقه‌ی خاصی به تکنولوژی دارد و پیش‌تر اقدام به ارایه‌ی طرح‌های مفهومی در رابطه با چندین مدل مختلف از گوشی‌های برندهای مشهوری مثلHTC  وسامسونگ کرده بود. جرماین اخیرا جدیدترین طرح مفهومی‌اش را رونمایی کرده. این طرح به نسل آینده‌ی گوشی‌های هوشمند اپل یا به‌قول معروف آیفون۷ اشاره دارد.

در این طرح مفهومی آیفون۷ برای پایبند بودن به قوانین اپل که همیشه از پردازنده‌ی جدید رونمایی می‌کند، به پردازنده‌ی A10 مجهز شده است. به‌جای درگاه لایتنینگ از USB نوع C  استفاده ‌شده که این امکان را به گوشی می‌دهد تا از قابلیت شارژ سریع بهره‌ ببرد. دوربین با بدنه هم‌سطح شده و ۱۶ مگاپیکسلی است؛ فناوری OIS+ ارتقا یافته هم برای دوربین اصلی این گوشی درنظر گرفته شده است. بر اساس طراحی مفهومی منتشر شده دوربین جلو یا سلفی گوشی هم ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. از صفحه‌نمایش LCD نسل قبلی در این گوشی خبری نیست و صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی FHD از نوع سوپر امولد جایگزین آن شده است. این گوشی شارژر بی‌سیم به همراه داک مخصوص هم خواهد داشت. طرح مفهومی آیفون۷ در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای با آرم برند اپل در پشت‌گوشی در این طرح مفهومی دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی این طرح مفهومی را مشاهده کنید:

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۷ دیدگاه
  1. Avatar ...

    صفحه نمایش فقط رتینا

  2. Avatar فردین

    اصلا کمپانی مثل اپل هیچوقت اطلاعاتش رو لو نمیده.این کلیپ که دیگه سخت افزارشم عوض کرد.اپل دو نثل پیش از شیشه استفاده کرد حالا دوباره بیار از شیشه استفاده کنه؟!.طرح مفهومی آیفون ۵ که دیگه ترکوند:D

    1. Avatar محمدامين سادات

      عزیزم خوب برا ایفون ۵ سی هم اپل از پلاستیک استفاده کرد در صورتی که اخرین بار قبل از اون موعد در ایفون٣جی اس یعنی چهار سال قبل استفاده کرده بود

  3. Avatar آیفون تصویری

    طراحی جالبی هست

  4. Avatar سپهر

    طرح قشنگیه ولی انتظار تغییرات بیشتری داریم.

  5. Avatar امیرحسین بهادری

    یه سواله به نظرتون قیمتش به دلار چقدر خواهد بود

  6. Avatar سبحان

    آیفون ٧ امکان نداره مثل این طرح مفهومی باشه

  7. Avatar غضنفر

    بنظرم که هیچی اصلا…
    فونت ساعت خیلی داغونه 😐 اپل از این فونت استفاده نمی‌کنه.
    خود طراحی هم که همون سری ۴ و ۵ هستش فقط یوخده پهن‌تر شده. یعنی قرار اپل برگرده به طراحی ۲ نسل قبل؟
    رنگ مشکی؟ از ۴ به بعد گمونم به خاطر اون داستان رنگش دیگه مشکیتی در کار نبود. البته بشخصه رنگ مشکی رو برای گوشی دوست دارم اما اگه طوری طراحی بشه که رنگش نپره، که میشه همون حرکت ۴s.
    فکر نمی‌کنم خیلی به واقعیت تبدیل بشه 🙂

  8. Avatar علیرضا

    عمدتا طرح مفهومی بصورت عکس (بیشتر طرفدارای برند ارائه میدن)اگه فیلم باشه توسط خود شرکت بیشتر تولید کننده خودرو بخاطر طولانی بودن پروسه ساخت از انیمیشن استفاده میکنن.
    تو موبایل که تا حالا نبود از این به بد نیست. بنظرم با توجه به کیفیت ویدئو کار یه شرکت بزرگ چون امکانات یه ارائه دهنده مستقل با این کیفیت نیست.
    حالا اون شرکت بزرگ کیه . سامسونگ .اگه دقت کنید داره به طرفدارای اپل امکانات اس۶ میده سوراخ های پایین گوشی . صفحه نمایش امولد .دوربین ۱۶
    و امکان مزخرف شارژ بیسیم حداق تا وقتی که یه محیط ۱ متری ساپورت کنه.چرا باید پول چیز بدیم که عملا استفاده نداره.
    این یکی از شیوه های روانشانسی که تو فروش و حتی سیاست و… هست .حالا چیزای که القا میکنه.اس ۶ الان ما انتظار شما از ایفون ۷ و تو فروش گاه اس۶ مورد تمرکز قرار میده یجورای تو ضمیر ناخود اگاه یه شانس به گوشیش میده و احتمال گوشی با طرح پایه این ویدئو درست کنه کم نیست.
    بحث ش این روانشناسی زیاد . تبلیغات در پوسته رقیب یا هرچیز دیگه برای درکش فیلم Focus با بازی ویل اسمیت ببینیدعدد ۵۵ یادتون باشه حین تماشا.

  9. Avatar A

    ببخشید این اطلاعات از کجا در آمده است؟
    خود اپل که نگفته؟
    بعد یک سوال دیگه
    پشتش از شیشه و فلز هست ( مثل آیفون ۴)؟

    1. Avatar محمد امین

      نه عاقا دلت خوشه ها!
      اپل که کلا حرفی نمیزنه
      شایعات و قطعات ساخته شده از ایفونا معمولا چند ماه قبل از معرفی به بیرون لیک میشن ، که اونموقع میشه طرح تقریبی از ایفون جدید رو فهمید
      اینم ایده یه فرد بوده ، دلش خواسته ایفون بعدی اینجوری باشه

  10. Avatar محمد امین

    فیلم های زیادی درباره ی اس ۷ و آیفون ۷ در سایت های مختلف هست که معمولا میگن آیفون ۷ ادج خواهد بود

  11. Avatar MoE!N

    واقعا این طرح مفهوهی طرحی عالی و لوکس هست.
    فقط تنها مشکل اینکه کاش از صفحه نمایش های Super AMOLED استفاده نشه.
    صفحه های AMOLED که در تمامی پرچمداران اخیر سامسونگ درحال استفاده هست اصلا رنگ بندی خوبی نداره.
    رنگ ها مصنوعی هستن و گرمی و ملایمت واقعیت رو ندارن و انگار الکی اومدن بعضی هارو پر رنگ کردن تا بگن رنگ رو خوب نشون میده ولی برعکس خیلی مصنوعی هست تصاویر.
    بنده گرمی تصاویر Quad HD شرکت LG که از پنل IPS استفاده میکنه رو به هیچ چیزی نمیروشم

    1. Avatar هومن

      من خودم صفحه نمایش AMOLED رو از نزدیک دیدم رنگ ها خیلی قشنگ تر هستند. به علاوه شما میتونید حالت نمایش رنگ های این صفحه نمایش را به حالت طبیعی برگردانید که متاسفانه بعضی ها از این قابلیت بی اطلاع هستند. اما من خودم رنگ های AMOLED رو نسبت به IPS ترجیح میدم.

  12. Avatar فرشيد

    سلام مفهومی یعنی چی!!؟

    1. Avatar پیام

      یعنی طرحی بر پایه تخیل.
      این طرح رو اگر دو سال پیش و برای آیفون ۶ منتشر میکرد قابل اعتنا بود ولی با روند فعلی در محصولات اپل قطعا شاهد تولید گوشی جدید با لبه های تخت نخواهیم بود.

    2. Avatar محمدامين سادات

      یعنی کانسپت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه