ویدیوی لو رفته از گلکسی S8 را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به اینکه تصاویر مختلفی از گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس به بیرون درز کرده، با ظاهر این محصولات آشنا شده بودیم؛ اما امروز هم ویدیویی از رندرهای سه بعدی این دو تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده که این گوشی‌ها را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهد و می‌توانید با برخی ویژگی‌های این محصول آشنا شوید.

همان طور که از قبل هم گفته شده بود دو گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس صفحه نمایش خمیده دارند و در اندازه‌های ۵.۷ اینچ و ۶.۲ اینچ راهی بازار می‌شوند. این ویدیو در اکانت توییتر OnLeaks@ قرار گرفته که قبلا هم اطلاعات مختلفی از گوشی‌های دیگر شرکت‌ها لو داده بود.

با نگاهی به این ویدیو متوجه می‌شوید که گلکسی S8 از پورت ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا بهره می‌برد و پورت USB Type-C روی آن قرار گرفته است. همان طور که از قبلا متوجه شده بودیم، سنسور تشخیص اثر انگشت هم به پشت گوشی منتقل شده و در کنار دوربین قرار گرفته است.

در جلو این تلفن همراه هوشمند هیچ دکمه‌ای وجود ندارد و دکمه‌ی خاموش و روشن کردن گوشی از سمت راست به سمت چپ منتقل شده و در کنار آن هم دکمه‌ی دیگری برای استفاده از دستیار صوتی این گوشی تعبیه شده است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده را ببینید:

منبع: mysmartprice

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. علی

    آقا رضا ، شما می گید اسکنر قرار بود زیر باشه الآن بقل دوربینه و جاش بده ! خوب اگه اسکنر رو بزاره زیر ، بلندگوی استریو رو بزاره کجا ؟ خیلی هم جاش خوبه بقل دوربین ، چون هم بودن اسکنر اثر انگشت در یک طرف و بودن اسکنر ضربان قلب در یک طرف باعث می شه یک تعادل تصویری در پشت گوشی ایجاد بشه . و s8 تبدیل به یک گوشی متعادل از نظر ظاهری باشه و این یعنی زیباترین گوشی S تا الآن . بعدام وقتی گوشی رو توی دستت می گیری می تونی به راحتی انگشتت رو روی حسگر اثر انگشت بزاری . قطعا مهندسین شرکت سامسونگ کارشون رو بلدن و می دونن دارن چی کار می کنن .

  2. Reza

    اسکنر اثر انگشت قرار بود زیره صفحه نمایش باشه خب نتونستی بزاریش اونجا یه جای درست دیگه واسش انتخاب مبکردی نه کنار دوربین بدر ترین جای ممکن گزاشتشش

  3. ///mahdispd

    شمام که به همه چی میگین لو رفته
    با اینکه میدونم تایید نمیشه!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه