انتشار یک ویدیوی منتسب به آیفون SE

۲۵ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

ویدیویی از آیفون SE منتشر شده که گویا ظاهر این محصول تازه‌ی شرکت اپل را پیش از رونمایی‌اش به ما نشان می‌دهد. اپل قرار است در روز ۲ فروردین ماه کنفرانسی برپا کند که تصور می‌شود آیفون ۴ اینچی SE و تعدادی از محصولات دیگرش از جمله سری جدید اپل واچ‌ها را در این مراسم معرفی کند.

مدتی است که شایعه‌ها و اخبار لورفته‌ی بسیاری درباره‌ی آیفون SE شنیده می‌شود. کاربران بی‌صبرانه منتظر هستند تا ببینند آیا اپل این گوشی ۴ اینچی را در مراسم ۲ فروردین معرفی می‌کند یا خیر؟ که به احتمال زیاد معرفی‌اش خواهد کرد.

تا کنون عکس‌هایی از گوشی و قاب آن لو رفته بود که اپل صحت هیچ‌کدام را تصدیق نمی‌کند. اخیرا ویدیویی منتشر شده که نشانه‌های بیش‌تری برای اعتبار بخشیدن به آن‌چه می‌بینیم را در خود دارد. در این ویدیو یک دستگاه آیفون نشان داده شده که گفته می‌شود همان دستگاه آیفون SE است؛ سپس به بررسی و مقایسه‌ی آن با آیفون ۶s و ۵s می‌پردازد.

توضیحاتی که در این ویدیو ارایه شده، اعلام می‌کند که “این گوشی، ترکیبی از آیفون ۵s و ۶s است.” در واقع ظاهر آن شبیه به ۶s است، در حالی که ابعاد و نمایشگر ۴ اینچی‌اش گوشی ۵s را تداعی می‌کند. مدتی قبل طرح‌های شماتیکی منتشر شده بود که گفته می‌شد متعلق به آیفون SE است؛ آن‌چه در این ویدیو می‌بینیم بسیار شبیه به همان طرح‌هاست.

Newer-version-of-iPhone-5se-prototype

طرح شماتیک منتسب به آیفون SE

گفته می‌شود که آیفون SE، مانند آیفون ۶s و ۶s plus مجهز به تراشه‌ی A9 است، اما قابلیت لمس سه‌بعدی ندارد. این گوشی دارای سیستم تشخیص هویت با استفاده از اثر انگشت است، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارد و ضمنا از تکنولوژی NFC و اپل پی پشتیبانی می‌کند.

تکنولوژی NFC یا همان Near Field Communication یک راه ارتباطی بین دو دستگه است که معمولا یکی از آن‌ها پورتابل است. این تکنولوژی جایگزین خوبی برای بلوتوث در انتقال فایل‌هاست و کاربری آن نیز آسان‌تر و سریع‌تر از سیستم بلوتوث است. اپل پی (Apple Pay) نیز سیستمی برای استفاده از گوشی هوشمند به عنوان یک کارت اعتباری است که با نگه داشتن گوشی در مجاورت دستگاه ویژه‌ی دریافت وجه کار می‌کند.

ویدیوی منتسب به آیفون SE را تماشا کنید…

‌‌

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar پيمان حقيقت جو

    اپل یه طراحیی رو تو ایفون۶ شروع کرد الانم مجبوره به جای دنده عقب بزنه دنده پنج تا با أین کار به روی خودش نیاره که تو چه مخمصه ای قرار داره أین شرکت بی سرپرست!!

    1. Avatar آریا

      lol :))))

  2. Avatar Ali S

    طراحی اپل تعطیله آقا

  3. Avatar amir number 1

    والا ایفون به جز اسم و مارکش هیچی نداره این رو یکی مثل من که هم ایفون ۶ داشتم و هم ایفون ۵ اس دارم (در حال حاضر) میدونم گلکسی اس ۶ هم اون اوایل گرفتم بعدش جی ۴ گرفتم بعدش نوت ۴ گرفتم و… اما خدا شاهده هیچکدومشون به اندروید نمیشن دوران هنگ و لگ اندروید تموم شد

  4. Avatar Rahim

    قشنگ تابلوه که آیفون ۵se نیست و ساختگیه!
    انگار یه قاب انداختن رو ۵s خیلی مسخرست حتی رنگش با ۶s رزگلد یکی نیست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه