[ویدیو] آزمایش آیفون ۷ در آب جوش!

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از انجام دادن تست سقوط آیفون ۷ این‌بار نوبت به یک آزمایش دیگر می‌رسد. آزمایشی کمی عجیب که در نوع خودش جالب است. تا حالا فکر کردید که اگر آیفون ۷ را داخل آب جوش بیاندازید چه بلایی سرش می‌آید؟ این محصول با توجه به اینکه دربرابر نفوذ آب مقاوم است؛ چقدر در برابر آب جوش دوام می‌آورد؟ آیا محصول جدید اپل سریعا خراب می‌شود یا بعد از این آزمایش می‌توان با آن کار کرد؟ جواب این سوال‌ها را در ویدیوی زیر که با زیر نویس فارسی آماده شده پیدا می‌کنید.

حتما می‌دانید که شرکت اپل در زمان معرفی آیفون‌های جدید گفته بود که این تلفن‌های همراه هوشمند در برابر نفوذ آب مقاوم هستند؛ اما ضد آب نیستند. حالا خیلی‌ها این گوشی را در شرایط مختلف آزمایش می‌کنند و میزان مقاومت‌شان را میسنجند. به هر حال هر وقت یک تلفن همراه هوشمند محبوب و قدرتمند راهی بازار می‌شود؛ از هر نظر مورد آزمایش قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده را ببینید:

‌‌‌‌‌

 

Drone_Footer

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. بالار

    به برادر پرهام هم باید بگم امتحانش کنید بهتره تا تجربه ای جدید براتون بدست میاد

  2. بالار

    ولی من طرفداره سامسونگ هستم و خواهم ماند و برای آیفون هم احترام قائلم.

  3. پرهام۹۴۰

    اخه من باید قبل از اومدن s8 بفروشم که از قیمت نیوفته واقعا مجبورم ولیs7 هم خیلی دوسش دارم ولی احساس میکنم کلاسش به ایفون نمیرسه

  4. محسن

    این نسخه از آیفون فقط به درد آش کردن میخوره (؛
    ولی تبریک میگم نوت ۷ بود منفجر میشد تو صورتش که دیگه از این آزمایشات نکنه ((:

  5. mahdispd

    Meبا اینکه طرفداره شیش سیلندره سامسونگم ولی باس اعتراف کنم ک ازین خوشم اومد به خصوص وختی ک اولش داشت صفحش سیاه میشد گفتم دیگ کوشی فرت!!اصلن انتظال نداشتم.در مورد پرهام باید بگم اصلن هم چین کاری نکن همین s7 بهترین گوشیه از دستش ندی بری پوله مفت ب ایفون بدی ها پشیمون میشی

  6. پرهام۹۴۰

    ای بابا من اگه قرار باشه از s7edge به ایفون ۷ سفر کنم صفحه نمایش خوب ودوتا دوربین عقب و جولوی عالی و صفحه ادج رو از دست میدم و همچنین ازادی اندروید رو ولی با این حال مجبورم کوچ کنم هرکی موافقه لایک کنه که ببینم کار درستیه یا نه تا حالا هم ios نداشتم

    1. Keyhan

      من از s6edge به ۶s عوض کردم و پشیمونم به چند دلیل: مهم تر از همه دوربین بهتر سامسونگ چون دیافراگم بازتری داره، تو نور کم سنسور بیش تر از آیفون نور میگیره با ایزوی پایین تر می شه عکس گرفت نویز خیلی کم تری داره..
      بعدی صفحه amoled که دلم برای کنتراستش واقعا تنگ شده.
      بعدش گلکسی سامسونگ خیلی خوشگل تر از آیفونه.در نهایت هم اگه دلیلت سیستم عامله،‌باید بگم اندروید هرچقد هم که لگی بشه باز هم برای خودش یه آچرفرانسه ست. ios هم لگی می شه اگه جیل بریک بشه و سنگین بخوای گوشی رو mod کنی، امتحان کردم که می گم. مهم اینه که بدونی چرا می خوای اصلا گوشیت رو عوض کنی.وسیله ای که کارخودش رو به خوبی انجام می ده و سالمه و مشکلی نداره رو دلیلی نداره بخوای با چیز دیگه ای جایگزین کنی. با پولش یه خرید دیگه انجام بده که به صرفه تر باشه و بیش تر به درد زندگیت بخوره.

    2. sepehr

      توی همه اینای که گفتی ایفون ۷ بهتره. صفحه اج به هیچ عنوان از لحاظ کارای به پای ۳d touch نمیرسه. displate mate هم صفحه نمایش ایفون ۷ رو بهترین اعلام کرد. دوربین ۷ plus هم بهترینه. سیستم عامل هم سلیقه ایه.

      1. جواد

        سونی xz بهترین دوربینو داره عزیزم

  7. مهدی

    من خودم از کاربرای آندروید هستم ولی با این حال به اپل تبریک میگم..
    عملکرد خوبی نشان داد..
    راستش فکر نمیکردم دووم بیاره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه