[ویدیو] اپل تلاش می‌کند تا آیپد پرو را کامپیوتر جلوه دهد

۲۳ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا اپل خودش هم هنوز نمی‌داند تبلت قوی‌اش، در چه دسته از کامپیوترها جای می‌گیرند. سری تبلت‌های آیپد پرو، در حالی که دستگاه‌هایی مثل Surface شرکت مایکروسافت یا Yoga Tab شرکت لنوو را هدف گرفته‌اند، اما هنوز هم درست و درمان به مشتریان معرفی نشده‌اند. اپل می‌خواهد مخاطبان‌اش بدانند که آیپد پرو، چیزی بیشتر از یک گوشی هوشمند با صفحه‌ای بزرگتر است. این شرکت در همین راستا هم یک تبلیغ جدید برای آیپد پرو عرضه کرده است.

در حال حاضر، آیپدها هر قدر هم که قوی باشند، به درد انجام کارهای حرفه‌ای کامپیوتر نمی‌خورند.

در تبلیغ جدید آیپد پرو، که در حال حاضر در دو مدل ۱۲.۹ اینچی و ۹.۷ اینچی عرضه می شود، اپل حرفی از اجرای نرم‌افزارهای بزرگ کامپیوتری نمی‌زند. اپل به این موضوع اشاره می کند که کامپیوترها، باید کارهای مختلفی انجام دهند. در تبلیغ این شرکت برای آیپد پرو، اپل می‌گوید که می‌توانید روی یک کیبورد بنویسید یا اینکه کیبورد را به کنار بگذارید و با انگشتان یا قلم اپل شروع به کنار کنید.

با توجه به اینکه آیپد پرو همان سیستم عامل موبایل اپل یعنی iOS را در خودش دارد، این دستگاه نمی‌تواند نرم‌افزارهای حرفه‌ای کامپیوتر را اجرا کند. یعنی در حال حاضر، آیپدها هر قدر هم که قوی باشند، فقط به درد تماشای برنامه‌های Netflix، گشت و گذار در وب و بازی می‌خورند.

می‌توانید تبلیغ جدید آپید پرو را در ادامه ببینید.

منبع: The Verge

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar Mr.wolf

    سلام من طرفدار اپلم به خاطر سیستم عامل روونش و از گوشی های دیگه و ویندو فون هم خوشم نمیاد چون لگ داره سیستم عاملش اما این که آیپد رو با سرفیس مقایسه کنید اشتباهه
    سرفیس دنیای دیگه ای اون ویندوزه این ios مقایسه این دو غلطه
    با تشکر

  2. Avatar Raouf

    واقعا متاسفم که کامنت های انتقادی رو اپروو نمیکنید

  3. Avatar محسن

    دوستان آیپد پرو واقعا از نظر سخت افزاری قدرتمندی
    اینو تاز تجربه های کاری خودم میگم و
    بدون در نظر گرفتن امتیاز بنچ مارک ها و غیره که برای خیلی ها ملاک هست
    تنها چیزی که بنظرم آیپد پرو رو اجازه نمیده در رده کامپوتر ها قرار بده سیستم عاملشه
    که آی او اس برای همچین محصولی واقعا مناسب نیست

  4. Avatar سام

    من اخیرا ۲۵۶ گیا بایت آیپد پرو ۱۲.۹ خریدم و فوق العاده راضی هست, مهمترین دلیل انتخاب من سیستم عامل iOS نسبت به ویندوز است, خوب همه ما ویندوز داشتیم و دیدیم و کار کردیم چیز عجیبی نیست اما تجربه های واقعا بدی ازش داریم حالا هر طریقی اصلا همون لپ تاپ ویندوزی رو عرض میکنم:

    ۱ کندی, لگی, گیری به دلیل برنامه ها, برنامه های بسیار یا حتی کم و یا کرک و هک شده و یا خود سیستم عامل
    ۲ داغی بسیار و داشتن فن و صدای آن, واقعا این داغی ویندوز از هرچی بدتره من ۱۰۰۰۰۰۰۰ میلیون پول میدم داغی نمیخوام آقا پاهام سوخت دستم سوخت….
    ۳ باطری در ویندوز حالا هر لپ تاپ و مارکی, واقعا پدر ادمو در میاره, انصافا دوستان ادغان کنند

    مشکلات کلی سیستم عامل ویندوزی و لپ تاپها حالا هر مارک و برندی تو این موارد بالا به مروز زمان خودشو هی بیشتر و بیشتر نشون میده

    رفتم ایپد پرو خریدم هیچ یک از مشکلات, بهتر بگم مزاحمتهای بالا رو نداشته باشم و راحت شدم اصلا لپ تاپ ویندوز سونی وایومو انداختم کنج خونه, اپد پرو همه نرم افزار و برنامه داره که از ورژن ویندوز کار کردن باش رونتر, چرا این ملکه ذهن ایرانی شده فقط ویندوز و……………تش همه جای دنیا از قابلتهای iOS براحتی و با لذت استفاده میکنند ما فقط عشق ویندوز بعدش برنامه و بازی و..هک و کرک کهسیستم عامل بدبخت رو به مرور زمان داغون تر کنیم (اگر می خریدید بهتره)
    من همه چی رو از ایتونز میخرم و استفاده میکنم برنامه فیلم سریال کتاب و مجلات هیچ مشکل و درگیری هم ندارم, سرعت بالا, سیستم قدرتمند, تاچ فوق العاده قلم رو دیگه نگو

    از برنامه های آفیس که بی نهایت بار زیباتر و رون تر و کاملتر و راحتر روی iOS هستند تا برنامه های تخصصی برق که خودم شغل و رشتم همینه
    مجلات, بازیها و برنامه ها همه ۹۹% برای ایپد پرو ۱۲.۹ که خودم دارم فیکس شده و هیچ مشکلی نیست.
    به خدا iOS بهترین سیستم عامل دنیاست اصلا بحث این سیستم عامل فقط به درد موبایل میخوره و این مال این نیست و کار کردن با فلان برنامه فقط به درد ویندوز میخوره و.. من که iOS رو ترجیح میدم به به خوبی استفاده میکنم
    PLEX رو نگو من PLEX رو همه جا دیدم تلویزون ۷۰ اینچ تا اندروید و….ولی خدایی کار کنید تا بفمید این ذهنیت غلط که فلان برنامه روی این سیستم عامل ضعیفتره …پاک بشه فروش خیلی از برنامه ها رو iOS از فروش نرمال نسخه های کامپیوتریشون بیشتره میدونید چرا؟ اینها تعصب نیست اینها کارایی و اینترفیس و فروش جهانی و استقبال فلان تبلت و سیتم عاملش هست .
    ضمنا ایپد پرو وینورز ۱۰ رو هم اجرا میکنه از این mini pc ها که برنامه iOS هم داره بگیرید که دو تا سیستم عامل دارید و تمام.

    ببخشید اگه زیاد پرحرفی کردم از همه دوستان عذر میخوام کوچیک همتون.

  5. Avatar مهدى

    آقاى میرزایی شما انگار با تعصب مطلب مینویسین.یه بار کنفراس اپل کامل ببینید بعد بگید فقط به درد تماشاىntflix میخوره.برنامه آفیس که کامل براش معرفی شد.ادوبی هم که فوتوشاپ را براش معرفی کرد و چند برنامه دیگه که حالا حضور ذهن ندارم.

  6. Avatar محسن

    اپل هیچ وقت به پای Surface مایکروسافت نمیرسه

    1. Avatar سام

      اپل مقام اول سهام و فروش رو دنیا دارد جمله ات رو برعکس کن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه