[ویدیو] بررسی Xperia X Compact

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مثل یکی دو سال پیش، سونی به هنگام رونمایی از پرچم‌دار جدیدش، از یک اکسپریا کامپکت هم رونمایی کرد. با این حال، برخلاف سال‌های گذشته که سونی سخت‌افزار مدل قوی و بزرگ را در مدل کامپکت هم جای می‌داد، امسال با یک گوشی ضعیف‌تر طرف هستیم. گوشی Xperia X Compact یک گوشی میان‌رده است و سخت‌افزار Xperia XZ را ندارد.

همان سنسور ۲۳ مگاپیسکلی سونی که در Xperia XZ وجود دارد، در Xperia X Compact هم پیدا می‌شود.

شرکت‌های زیادی نیستند که هنوز هم گوشی ۴ اینچی تولید می‌کنند و اگر به دنبال گوشی کوچک می‌گردید، انتخاب‌های زیادی ندارد. با این اوصاف، گوشی Xperia X Compact یکی از بهترین انتخاب‌های‌تان است و قابلیت‌ها و امکانات زیادی را در مقابل‌تان می‌گذارد.

گوشی Xperia X Compact از یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۵۰ استفاده می‌کند و سه گیگابایت حافظه‌ی RAM دارد. با این حال، با توجه به اینکه وضوح تصویر صفحه نمایش این گوشی ۷۲۰p است، می‌تواند به خوبی بازی‌های روز را بدون هیچ افت فریمی اجرا کند.

سونی برای دوربین گوشی‌های‌اش کم نمی‌گذارد و حتی در گوشی Xperia X Compact هم که یک محصول میان‌رده است، از بهترین دوربین‌اش استفاده کرده. همان سنسور ۲۳ مگاپیسکلی سونی که در Xperia XZ وجود دارد، در Xperia X Compact هم پیدا می‌شود.

اگر می‌خواهید از گوشی کوچک سونی بیشتر بدانید، ویدیوی زیر را ببینید که بر و بچه‌های Android Authority آن را تهیه کرده‌اند و در آن بخش به بخش، Xperia X Compact را برای‌تان توضیح می‌دهند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. ترفدار سونی

    ااااااااااااایول

  2. محمدعلی

    واقعن در این سایز،بهترین گزینش

  3. محمد قاسمی

    خوبه ولی xz خیلی عالی تره

  4. اشکان

    واقعا یه پسرفت بود برای سونی، مخصوصا با توجه به کامپکت‌های قبلی!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه