[ویدیو] با تبلت ویندوزی جدید دل بیشتر آشنا شوید

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تبلت‌ها بازار خاص خودشان را به دست آورده‌اند؛ اما در چند سال گذشته و بزرگ‌تر شدن اندازه‌ی تلفن‌های همراه هوشمند، استقبال از این محصولات کمتر شد. تبلت‌ها نمی‌توانستند نیازهای روزمره‌ی کاربران را به شکل کامل پاسخ دهند و نمی‌شد از آن‌ها به عنوان لپ‌تاپ استفاده کرد. اینجا بود که تبلت‌های هیبریدی ویندوزی عرضه شدند. تبلت‌های سرفیس پرو شرکت مایکروسافت به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفتند و این موضوع باعث شده تا شرکت‌های دیگر هم دست به تولید چنین محصولاتی بزنند.

یکی از این محصولات تبلت Venue 10 Pro 5000 شرکت دل است. این تبلت با سیستم عامل ویندوز ۱۰ راهی بازار شده و برای انجام دادن انواع و اقسام کارها مناسب خواهد بود. سیستم عامل ویندوز باعث شده که بتوان نرم‌افزارهای مختلفی روی آن نصب کرد. به طور مثال می‌توانید نسخه‌ی کامل نرم‌افزار آفیس را روی آن نصب کنید و به مدیریت کسب و کار خودتان بپردازید. همچنین می‌شود نرم‌افزارهای امنیتی مختلفی روی آن اجرا کرد تا اطلاعات‌تان امن باقی‌بماند.

این تبلت هیبریدی یک صفحه کلید مخصوص هم دارد که به وسیله‌ی آن می‌توانید راحت‌ تایپ کنید و خیلی سریع به انجام کارهای خودتان بپردازید. در کنار صفحه کلید یک قلم برای Venue 10 Pro 5000 طراحی شده که ویژگی‌های بیشتری در اختیار‌تان می‌گذارد. البته پورت USB استاندارد هم روی آن می‌بینید تا بتوانید فایل‌های خودتان را انتقال دهید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی این تبلت ویندوزی دل را مشاهده کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه