[ویدیو] تریلر فیلم جدید کینک کونگ را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نمایشگاه کامیک‌کان، بهترین مکان برای گردهم‌آیی طرفداران صنعت سرگرمی است. این نمایشگاه فقط هم به کمیک نمی‌پردازد و از بازی‌های ویدیویی گرفته تا فیلم‌های سینمایی، بخشی از کامیک‌کان هستند. در کنار تریلر فیلم‌هایی مثل «واندر وومن» و «دکتر استرنج»، هم‌چنین برای اولین توانسته‌ایم تریلری از فیلم جدید کینک کونگ ببینیم.

قرار است در فیلم «تام هیدل‌ستون» و «بری لارسون» ایفای نقش کنند.

فیلم Kong: Skull Island قرار است از ریشه به کینک کونگ بپردازد. این فیلم که توسط شرکت برادران وارنر تهیه‌کنندگی می‌شود و سازنده‌اش هم استودیوی فیلم‌سازی Legendary Pictures است، بسیار شبیه به قسمت اصلی کینک کونگ ساخته شده. تریلر فیلم هم دقیقا نمایانگر یک اکشن خوب هالی‌وودی است.

فیلم Kong را «جردن وویت رابرتز» می‌سازد. وویت رابرتز قبلا از این، فیلم The Kings of Summer را ساخته است. قرار است در فیلم هم «تام هیدل‌ستون» (Tom Hiddleston) و «بری لارسون» (Brie Larson) ایفای نقش کنند. بری لارسون به تازگی برای بازی در فیلم «اتاق» موفق به دریافت جایزه‌ی اسکار شده است. «جان گودمن» (John Goodman) هم از دیگر بازیگران فیلم است.

استودیوی فیلم‌سازی Legendary Pictures اخیرا دست به ساخت فیلم‌هایی هیولایی مختلفی زده است و می‌خواهد فیلم‌های «کایجو»یی بسازد؛ فیلم‌های کایجو، فیلم‌‌هایی هستند که در آن‌ها، هیولاهای خیلی بزرگ به شهرها و مردم حمله می‌کنند. برای مثال این استودیو ساخت فیلم‌های مختلف گودزیلایی را در برنامه‌های‌اش دارد.

می‌تواند در ادامه، تریلر فیلم Kong: Skull Island را ببینید. این فیلم قرار است در روز دهم مارس سال ۲۰۱۷ میلادی اکران شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع:‌ The Verge

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه