[ویدیو] تست سرعت نوت ۷ در برابر آیفون ۶s

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

گلکسی نوت ۷ دستگاهی است که تا اینجا بیش‌ترین حرف‌وحدیث‌ها را در دنیای گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص داده است؛ از ظاهر شامل اندازه و خمیدگی نمایشگر گرفته تا ویژگی‌های برجسته‌تر مثل قلم S Pen ضدآب و اسکنر عنبیه‌ی چشم.

حالا که تنها دو هفته از معرفی رسمی این گوشی می‌گذرد و بازار اخبار و شایعات درباره‌ی آن هنوز داغ است، وقت بررسی‌ها و مقایسه‌هاست. هرچه باشد کم‌کم نوبت به عرضه‌ی این گوشی در کشورهای مختلف می‌رسد و بسیاری تردید دارند که آیا آن را پیش خرید کنند یا خیر.

در این ویدیو سرعت دو گوشی گلکسی نوت ۷ و آیفون ۶s با هم مقایسه می‌شود.

از آن‌جا که به گفته‌ی خود سامسونگی‌ها گوشی برجسته‌ و پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ سامسونگ درواقع نوت ۷ است و قدرتمندتر از S7 به بازار آمده تا این بازار را تسخیر کند، مقایسه‌ی آن هم باید با گوشی‌هایی صورت بگیرد که در همین بازار با عنوان پرچم‌دار و رده‌بالا به میان آمده‌اند. البته در این میان برای این‌که طرفداران سری گلکسی S را دلخور نکنیم، بهتر است اشاره کنیم هردو سری گوشی‌های گلکسی Note و گلکسی S همواره به‌عنوان محصولات برجسته‌ی این شرکت ارایه شدند و برتری‌ها همگی به سری Note تعلق ندارد؛ تفاوت بیش‌تر در سلیقه‌ی مشتریان این دو سری از محصولات سامسونگ است.

به‌هرحال از رقابت محصولات سامسونگ با همدیگر که بگذریم، کسی نیست که سری به اخبار دنیای تکنولوژی زده باشد و از رقابت تنگاتنگ دو شرکت اپل و سامسونگ در تولید گوشی‌های هوشمند خبر نداشته باشد! آیفون ۷ هنوز پا به بازار نگذاشته است و ما آیفون ۶s را به‌عنوان گوشی پرچم‌دار اپل می‌شناسیم. در ویدیویی که در ادامه می‌بینیم، این گوشی با نوت ۷ از نظر سرعت مقایسه می‌شود.

طبق روال همه‌ی تست‌های مقایسه‌ی سرعت، در ابتدا هردو گوشی با یک شبکه به اینترنت متصل می‌شوند و هیچ برنامه‌ای هنگام انجام دادن تست در حال اجرا نیست. تایمر گوشی‌ها روشن است و برمبنای یک برنامه‌ریزی از پیش‌ تعیین‌شده برنامه‌های مختلف نصب‌شده در گوشی به‌ترتیب باز می‌شوند و سرعت بارگذاری آن‌ها سنجیده می‌شود.

در این تست گرچه نوت ۷ در ابتدا پیش افتاده بود، اما وقتی نوبت به اجرای بازی‌ها رسید، آیفون ۶s بهتر عمل کرد. در مجموع آن‌طور که سازنده‌ی ویدیو می‌گوید مدیریت حافظه‌ی نوت ۷ نسبت به آنچه انتظارش می‌رود ضعیف عمل می‌کند و البته این امکان وجود دارد که نقطه‌ضعف نوت ۷ در به‌روزرسانی‌های بعدی برطرف شود.

بهتر است بقیه‌ی‌جزییات را در ویدیوی تست سرعت نوت ۷ و آیفون ۶s ببینید. به‌زودی تستهای سایر ویرگی‌های نوت ۷ را هم در دیجی‌کالا مگ خواهیم داشت.

منبع: YouTube

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹۷ دیدگاه
  1. پویا

    همه کسایی که نظر دادن تقریبا داشتن از سلیقه خودشون دفاع میکردن .
    من خودم برنامه نویسه سخت افزارم وقتی کسی میخواد یه محصولی بسازه نوع پردازنده خیلی مهم نیست بلکه این برنامه نویسیه که مهمه که در این زمینه هم IOS بهتر عمل کرده
    من شنیدیدم سامسونگ میخواد برای خودش یه سیستم عامل طراحی کنه که اینجوری خیلی خوبه

    اینم برای بعضی از دوستان

    آی دیوایس نقص و کمبودی نداره !!!

    یه اپل باز حرفه ای ، یه اپل دوست باید بدونه که چرا

    – دیوایسش Bluetooth و NFC داره اما نمیتونه انتقال فایل کنه؟
    – دیوایسش RAM بیشتر از ۲G نداره؟
    – دیوایسش CPU بیشتر از ۲ هسته نداره؟
    – دیوایسش دوربینش تا ۴ سال بالاتر از ۸ مگاپیکسل نرفت و حالا به ۱۲ مگاپیکسل رسید؟
    – دیوایسش چرا شخصی سازی نمیشه؟
    – دیوایسش برای کیفیت صفحه نمایش بیشتر از ۳۲۶ppi در هر اینچ نرفت !!! اما الان به ۴۰۱ppi در هر اینچ رسید؟
    – دیوایسش صفحه نمایشش بالاتر از ۳/۵ الی ۴ اینچ نرفت !!! اما الان به ۵/۵ اینچ هم رسید؟

    حالا جداً چرا ؟!؟ اپل ناتوانه ؟!؟ بلد نیست ؟!؟ مهندساش از ما کمتر بلدن ؟!؟ فکرشون به این مشکلات نرسیده ؟!؟

    ۱- دیوایس ، Bluetooth و NFC داره اما نمیتونه انتقال فایل کنه:

    شرکت Apple برای جلو گیری از موضوع Copy Right و از طرفی بالا بردن امنیت iOS راه انتقال فایل رو بسته.
    بله دوستان عزیز ، شرکت Apple موافق سر سخت قانون حق کپی هست و احترام میذاره به افرادی که خالق چیزی هستند

    ۲- دیوایس ، RAM بیشتر از ۲G نداره:

    شرکت Apple نیازی نداره و نمیدید مقدار RAM را مثل دیوایس های آندرویدی زیاد کنه ، چون برخلاف شرکت های دیگه (Samsung – HTC – LG و…) سیستم عامل برای خودش هست و برای تک تک قطعات دیوایس “بهینه سازی” شده…
    فکر میکنید چرا سامسونگ دیوایس خودشو مجهز به RAM 4G کرده ؟؟؟ چون فعلاً نتونسته آندروید را به قطعات سخت افزاریش مچ و بهینه کنه و به همین خاطره تا ساله دیگه میخواد سیستم عامل خودشو از “آندروید” به “تایزن” تغییر بده.

    ۳- دیوایس ، CPU بیشتر از ۲ هسته نداره:

    شرکت Apple نیازی نداره و نمیبینه “فعلاً” مقدار هسته CPU را زیاد کنه ، چون یه CPU دو هسته ای ۶۴ بیتی داره که با CPU هشت هسته ای ۶۴ بیتی رقباش مبارزه میکنه و عمل کردش کمی بالاتر از اوناست.

    ۴- دیوایس ، دوربینش به مدت ۴ سال متوالی بالاتر از ۸ مگاپیکسل نرفت تا قبل iPhone 6S:

    شرکت Apple نیازی نداره مثل دیوایس های آندرویدی مقدار پیکسل را بالا ببره ، اما در عوض سنسور لنز را بزرگتر میکنه و بازی با اعداد نمیکنه.
    برای مثال: دوربینی ۸ مگاپیکسل باشد و اندازه سنسورش ۱/۳ باشد ، برابری میکند با دوربینی ۱۶ مگاپیکسل که اندازه سنسور ۰/۸ میباشد.
    یا مثال واضح تر بزنم: دوربین حرفه ای (DSLR) که ۱۰ مگاپیکسل و اندازه سنسور فول فریم باشد ، برابری میکند با دوربین کامپکت ۳۵ مگاپیکسل حتی بیشتر.

    ۵- دیوایس چرا شخصی سازی نمیشه:
    درواقع اگر بخواهیم iOS را دستکاری و شخصی سازی کنیم ، دیگه iOS بهینه بودنش رو از دست میده و دیگه اون بازدهی را نداره ، همون مشکلی که گوشی های آندروید دارند و شرکت ها تا به حال نتونستن آندروید را به صورت کامل بهینه کنند…

    ۶- کیفیت صفحه نمایش بیشتر از ۳۲۶ppi برای دیوایس نساخته بود:
    علم اپتیک میگه چشم انسان قادر به تشخیص تراکم پیکسل بالاتر از ۲۲۹ppi نیست پس چه دلیلی داره بالاتر بسازه ؟؟؟ میگید Apple علمشو نداره ؟؟؟ پس چطوری صفحه نمایش ۴K برای iMac تولید میکنه :)) حالا برای iPhone 6 Plus و iPhone 6S Plus که صفحه بزرگتر داره ۴۰۱ppi طراحی کرده.

    ۷- اپل صفحه نمایش بزرگتر از ۳/۵ الی ۴ اینچ نساخته بدود:
    شرکت Apple عقیده داشت که شست انگشت باید به راحتی در تمام نقطه صفحه قرار بگیرد تا در زمان رانندگی بتوانیم راحت باشیم اما بعد چند ساله دیگه به درخواست مشتریان صفحه به ۴ اینچ رسید و باز هم میشد به سختی شست انگشت را به تمام نقاط صفحه نمایش بکشانیم اما باز مشتریان بزرگتر خواستند و Apple شرکتش برای مشتریانش باز است و دید مردم اینجوری میخواهند و در آخر برخلاف میلش صفحه نمایش ۴.۷ الی ۵.۵ اینچی تولید کرد…

    اما فراموش نکنید اپل اگر بخواد میتونه هر دیوایسی که هر اینچ و با هر کیفیتی که مایل است بسازه.

    کلام آخر: اگر مشکل دارید با این موارد ، پس بهتره برید سراغ گوشی های آندروید و بعضی ها به خاطر بعضی از این موارد ، گوشیشون را جیلبریک میکنند :دی
    اما بدونید مهندسین اپل هم توانا هستد هم دانا هستند هم از ما بیشتر بلد هستند.

    کسی که iDevice میخره ، باید این موارد رو بدونه و برای بعضی از این موارد احترام بذاره !!!

    1. سالار

      پویا جان ممنون بسیار عالی و بی نقض و کامل بود.

      همانطور که در پایین هم عرض کردم امیدارم سامسونگ با حذف اندروید بتونه پیشرفت کنه و بهینه بشه وگرنه سالی ۱۰۰۰ تا گوشی هم بزنه هر کدام سخت افزارش از قبلی بالاتر باشه باز هیچ فرق و تفاوتی برای کاربر معمولی ندارند.

    2. سام

      عالی بود و گویی تمام کننده بحث بود ممنون

      1. !12sam

        چرا الکی صفحه رو شلوغ میکنی مگه پیج مال باباته یکسره داری اینو اونو لایک میدی
        و یک چیزی در جواب آقا پویا
        اولا دوربین اپل چه ۸ مگاپیکسل چه ۱۲ مگا پیکسل افتضاح به بار آورده. دیگه وقت ندارم جواب بقیشو بدم باید برم جایی.
        البته این اندروید هم خودش داستانی هست واسه خودش

      2. سام

        خیلی فنی بود دیدیم

      3. پویا

        این حرف شما واقعا نا حقه کیفیت دوربین های اپل عالی بوده و الانم به نظر من خیلی عالیه هر چند که الان دوربین بقیه رقبا هم خیلی عالیه

  2. سید علیرضا

    دوستان هوادار سامسونگ نمی دونم چرا انقدر دارید تلاش می کنید که فلان و بیسار ، آیفون محصول آبکی نیست که تازه وارد گود شده باشه و بد عمل کنه ، واقعا انقدر سنگ کمپانی x یا کمپانی y رو به سینه نزنید اون شرکت سودش بیشتر بشه یا کمتر ، اول بشه یا آخر نه چیزی بهتون میدن و نه کم می کنن. اگه واقعا می خواید ببینید اپل برتره یا سامسونگ باید برید در منابع دست اول بگردید دنبالش و همینطور بدون هیچ پیش ذهنی هر دو ور تجربه کنید ، رسانه هایی مثل دیجی کالا مگ و دیگر رسانه های اینچنینی منبع های خیلی قابل اعتمادی نیستند و مجبورند طوری رفتار کنند که نه سیخ بسوزه نه کباب . رسانه های واسط می خوان مخاطب جذب کنند ، من به عنوان توصیه دوستانه می گم تعصب بی مورد و جاهلانه روی هیچی نداشته باشید که مسلما به ضرر شماست ، من در حال حاضر از محصولات اپل و ال جی استفاده می کنم و اگه ببینم کمپانی دیگه ای بهتره مثل سامسونگ مسلما بدون هیچ تعصب و … به سراغ اون میرم. یادتون نره این ها وسیله هستند و برای مخاطب نه مخاطب برای اون ها. موفق و پیروز باشید

  3. سينا يوسفي

    فقط ایفون عاشقشم که هیچ گوشی حریفش نیس خداروشکر که ۶s گرفتم نه اس ٧ ادج

    1. han

      خوب کاری کردی ٧ ادج فقط ادج داره همین

  4. Ali

    سلام
    باید بگم از نظر کلی آیفون خیلی بهتره
    خودمم ۶s دارم
    به این نوع تست ها هم خیلی علاقه دارم و وقتی میبینم تو این تست ها آیفون همیشه برنده است شاد میشم
    سامسونگیا بسوزن

  5. علی

    البته من هم تا حدودی به دیجی کالا حق میدم که چنین چیزی رو بذاره چون این چند وقت اونقدر خبر هایی به نفع سامسونگ و از موفقیت های سامسونگ انتشار داده که طرفدارهی اپل شاکی شده بودن .
    ولی اگه دقت کنین ویدیو ذره ای قابل استناد نیست، به ظاهر برنامه ها رو ابتدا از روی رم پاک میکنه ولی موقع شروع تست تصاویر دو طرف پرش داره که نشون میده فیلم بریده شده کافیه تو این فرصت نوت رو روی پاور سیوینگ گذاشته باشه تا برنامه های سنگین رو با زدن کلید هوم ببنده و عملکرد رو محدود کنه.
    البته به طور کلی ای او اس در بالا اوردن برنامه ها سریع تر عمل میکنه و این از خصوصیات اصلیشه همون طور که بسته بودن سیستم عامل هست ولی این دلیل بر سریع تر بودنش نمیشه اگه مقایسه کنین حتی ایفون ۵ اس از اس۶ سریع تر بازی ها رو لود میکنه ولی وسط همون بازی اونقدر لگ میده و داغ میکنه که کل لذت بازی رو میگیره دقیقا برعکس اس۶ و حتی اس۵.این ها یی که تو این ویدیو نشون داده شد نه قابل استناده نه ملاک سرعت وگرنه الا بنچمار معنی نداشت. الان به یه کارشناس بگی فلان گوشی سریع تره چون مثلا مادن کامبت ۵ رو زود تر بالا میاره فقط بهت میخنده. پس لطفا ساده نباشید.

    1. Damdeok

      تو قسمت اول ک یکسری فرضیه دادی ک این ویدین ساختگی و بریده شده و اگه این وسط سامسونگو گذاشته باشن رو حالت فلان ؛ یکسری حرف های بیخودیه و یکجور مانع تراشیه ، اگه سامسونگ اول می شد بازم این فرضیات تخیلی رو می گفتی ؟؟؟؟. البته دوستانی ک تعصب الکی ندارن خودشون می دونن ک اینا مانع تراشی و نوعی توجیه بیخودیه .

      اما جالب تر از قسمت اول حرفات ، قسمت دومشونه …… اینجا نوشته ک به طور کلی iOS برنامه رو سریع تو میاره و لی این به معنای سریع تر عمل کردن نیست . این ضد و نقیض حرف زدن جالبه بعدش مگه انچه ک این ویدیو قصد داره نشون بده سرعت اجرای برنامه ها نیست ؟؟؟؟!! درضمن اومدی این موضوع رو ربط دادی به بسته بودن iOS ؛ اخه چه ربطی داره ؟؟؟؟!!!!

      بهترین و مسخره ترین جای این نظر قسمت پایانی اونه ، معلومه ک این شخص هیچ این ویدیو رو ک نگاه نکرده هیچ ، ایفون ۵s رو هم از نزدیک ندیده اصلا !!!!
      میگه ک ایفون ۵s برنامه ها رو سریع تر از s6 باز می کنه ولی وسط بازی کلی لگ داره و داغ می کنه !!!!!! همینه ک می گم اصلا ۵s رو از نزدیک ندیده جالبه ک می گه s5 سامسونگ هم اینطوری نیست ولی ۵s اینطوریه !!!!!!!

      بعدشم اگه ویدیو رو دیده بودی ، می دیدی ک ایفون بازی ها رو اجرا شده تو رمش داره و توی سوویچ کردن بین برنامه ها این رو حفظ می کنه و هنگام برگشت به بازی از ادامه میاره در حالی ک سامسونگ از اول اجرا می کنه !!!!!!

      البته از این نوع ویدیو ها خیلی هست ک نتیجه همشون یه چیز رو نشون میده اونم سرعت بالای ایفونه

      1. علی

        من اگه ویدیو رو ندیدم چجوری باید بفهمم که قبل از شروع تست فیلم بریده شده؟! شما نمیخاین به هیچ وجه قبول کنین برام اهمیتی نداره اصلا همه ی گوشی ها بدن اپل خداس شما ناراحت نشین ولی اگه کسی دقت کرده باشه متوجه بریده شدن فیلم در ابتدای تست میشه چرا باید اینجا بریده شه ؟من هم دقیقا برای این گفتم ممکنه رو پاور سیوینگ گذاشته شده باشه که دقیقا همون طور که گفتین بازی ها رو روی رم نگه نداشت ولی بقیه ی اپ ها رو نگه داشت اصولا اگه مشکل مدیریت رم باشه تمام برنامه ها از روی رم پاک میشن وقتی که رم زیادی اشغال شه.یک سال و نیم پیش ویدیویی از زنفون ۲ توی همین سایت گذاشته شده بود که با رم چهار بازی های خیلی بیشتری رو با هم باز میکرد اندروید، چیپست و رم نوت ۷ خیلی پیشرفته تره و اگه میخاین بگین سامسونگ حتی تکنولوژی دو سال پیش ایسوز رو نداره باید بدونین که غیر از رم بقیه اصلا ساخت سامسونگ نیستن (در امریکا نوت با چیپست اسنپدراگون عرضه میشه) رم هم که استاندارد ال پی دی دی ار ۴ رو داره پس امکان نداره نوت نتونه این چند تا برنامه رو رو رمش نگه داره مگر این که در (خوش بینانه ترین حالت)روی حالت پاور سیوینگ باشه(میگم خوش بینانه ترین حالت چون احتمال تقلبی بودنش هم زیاده یه سر به ویدیو ی چگونه ایفون تقلبی را تشخیص بدهیم بزنید)در مورد سریع تر بودن ای او اس شاید من درست منظورم رو نرسوندم شما سرعت بالا اومدن بازی مادرن کامبت ۵ رو روی اس۶ و ۵اس مقایسه کنید و موقع بازی دمای دو تا گوشی رو هم چک کنید متوجه میشید چی میگم اگه لازم شد اسم بازی ای رو که روی ۵اس روون اجرا نمیشد در حالی که چندان سنگین هم نبود رو هم پیدا میکنم تا شما که اینقدر واردین اون رو هم مقایسه کنید.درضمن من یک سال اس۵ و یک سال اس۶ داشتم و ساعت ها با ۵اس بازی و کار کردم تو عمرم ندیده بودم گوشی ای اینقدر داغ شه البته حق داره چون خیلی قدیمی تره بحث من فقط سر اینه که سرعت بالا باومدن اپ تو ای او اس بیشتره حالا چه گوشی از مدل اندرویدی ای که با اون مقایسه میشه سریع تر باشه چه نباشه و گفتم همون طور که ای او اس سیستم بسته تری هست، از این یه جنبه همیشه سریع تر هم هست و این دو خصوصیات جدا نشدنی ای او اس هستن.حرف های تند شما از همون اول تعصب بی حد و حصر شما رو رسوند در مورد تعصب شما همین بس که من اصلا نمیخاستم بگم کدوم سریع تر یا بهتره و واقعا نمیدونم سرعت کدوم گوشی بیشتره وفقط گفتم نه تنها این ویدیو قابل استناد نیست بلکه این روش هم برای تست سرعت مناسب نیست بنا بر این اگه نوت هم برنده میشد این رو میگفتم اما شما اونقدر ناراحت شدین که من رو به داشتن تعصب الکی و دروغ گویی متحم کردید.شما که اینقدر یه ویدیو تو یوتیوب براتون سنده چجوری کنفرانس جهانی موبایل mwc2016 اس ۶ رو بهترین گوشی ۲۰۱۵ اعلام کرد اگه سامسونگا اینقدر کندن؟ اره حتما اونم دروغ میگه فقط کسی که بگه اپل بهتره راست میگه.

    2. سام

      دوست عزیز سامسونگی که نمیدونم از گی سامسونگ رو میشناسی و داری

      اولا سامسونگ از اول تو دنیای کامپیوتر و برنامه نویسی نبوده وهنوز هم به آن صورت نیست اپل از بدو تولد از خالقین کامپیوتر و برنامه نویسی آن بوده و دارای سیستم عامل کامپیوتری و عرضه جهانی انواع وسایل جانبی آن بوده

      دوما سامسونگ رکورد دار سیستم عامل موبایلی هست و تا کنون ۶ الی ۷ بار تقییر سیستم عامل داده همه هم میدونند ولی اپل از اول خودش بوده و تسلط کافی بر روی آن داره

      سوما iOS تو هر دستگاه یگی هست و انسجام گامل داره ولی اندروید یگی نیست و انسجام نداره پس هر چیزی میتونه باشه

      خود سامسونگ کم آورد تو این ویدیو گه جهان دیجیتال بازتاب داشته شما ادامه میدی؟

      1. Ali S

        با این حجم از اطلاعات سرشار شما
        پاسخ دادن و چونه زدن کاملا بی فایدس.

  6. فرامرزی

    سالار محترم این رو زمانی بگو که سواد دیجیتال رو داشته باشی.
    سامسونگ رم و Cpu اپل رو میزنه
    مشکل از سامسونگ نیست بلکه از اندرویده که مدریت رم ضعیفی داره. شما سامسونگ z2 با سیستم عامل تایزن رو با ۶S مقایسه کنی می بینی تازن بهتره لطفا به لیست زیر توجه کن
    سازنگان قطعات اپل آیفون ۶s
    CPU و RAM :سامسونگ
    صفحه نمایش LG
    تاچ ایدی:شرکت سویسی
    دوربین:سونی
    اسپیکر:بیتس
    کارت گرافیک:سامسونگ
    سیستم عامل :آپل

    1. Damdeok

      cpu , ram ایفون رو ۶s رو انحصارا سامسونگ نساخته و شرکت TSMC هم ساخته .

      1. Ali S

        TSMC قراره بعدا اینکارو انجام بده
        در دیجیکالا tv نقد و بررسی مشخصات سخت افزاری آیفون حرف من و جناب فرامرزی رو تایید میکنه

      2. سام

        TSMC ساخته برو تو گوگل ببین

      3. damdeok

        تو برو تو سامسونگ اظهار نظر کن .

        ۶s من ساخته TSMC هست . ساخته های سامسونگ n71ap و برا TSMC ، n71map هستش .

        هه ههه

      4. NadeR

        من نگران شما هستم که از خواب و زندگی میفتی انقدر حرص میخوری!
        ول کن داداش تو که نمیخوای سامسونگ بخری اونی که بخواد بخره میخره با شما کاری نداره
        هر گوشی داری باهاش خوش باش کسی که به زور نمیخواد به تو سامسونگ بده که .

  7. سینا رحیمی

    سرعت جی ال ایکس ماد از همه اینا بهتره تکلوژی فقط ایران.

    در ضمن این (note7) نسخه اکسینوس اش نبود اگه اکسینوس بود بهتر میشد

  8. TD

    من به دیدگاه این ویدیو احترام میزارم ولی متنظر ویدیو سرعت تست ارنا میمونم که اطمینان بیشتری روش هست
    دوم در تنظیمات سامسونگ برای اشغال نشدن بی رویه رم از خوده کارخونه اجازه باز موندن بازی هارو نمیده به اون تا بیشترین فضای خالی تو رم باقی بمونه حتی توی اس۶ هم همه متوجه شدن که سرعت سامسونگ توی باز کردن برنامه ها کند تر از اپله ولی توی لود دوباره قدرت بالایی داره ولی چون این زیر مجموعه ای که ویدیو رو ساخته تنظیمات رو تغییر نداد این مشکل پیش اومد
    سوم همونطور که میبینید هیچ نشانی ازمجموعه که ویدیو رو طراحی کرده نیس وفقط C4و حتی وجودش هم باید معتبر باشه مثل ارنا یا مثلا اپارات تا شما با یه سرچ ساده به نشانی اصلی و همچنین تجربه چندین سالش برسید اما حتی منبع هم یه سایت فیلم اجتمایی مثل یوتوب هستش که هرکسی متونه توش فیلم بارگذاری کنه نه یه سایت معروف…
    و حالا واقعیت: شرکت ها زیر مجموعه هایی رو برای خودشون استخدام میکنن که کار اونا تدوین و فیلم برداری از قدرت تست وسایل الکترونیکیه چون همه قبل خرید به این تست ها توجه میکنن و برای از بین بردن فروش حریف خودشون رو دلسوز و تیم مقابل رو نا کام نشون میدن خنده داره چون اسفالت و جی تی ای ۵ توی هواوی های میان رده هم با سرعت بالا لود میشه اینکه پرچم داره 🙂 پس ساده نباشید
    ولی با این حال ساخته استیو قدرت خارق العاده ای داشته و دار د همینکه گوشی که در بود استیو ساخته شده هنوز هم گرون قیمته و قدرت بالایی داره و خیلی های امروزی رو رد میکنه یه فحشه برای صنایع الکترونیک جهان
    با این مسائل از روی احساسات برخورد نکنید چون جنسیه که شما باید بخرید و به این فکر کنید اگه سخت افزار روی کاغذ غول سامسونگ با ios استیو جمع میشد یه ابر فون بوجود میومد اما واسه اختلاف های موجود این دو شرکت تن به هم کاری نمیدن…این طوری بیشتر به نفع ماها که خریداریم میشد

    1. Damdeok

      فقط خنده جوابشه

  9. مهدی

    زور نزن ساسونگ
    ایفون بهتر از توعه
    همه ایفونیا پرچم بالاسسسسسسسسسس

  10. سپهر

    دوستان بهتره به این مورد هم توجه کنیم که سامسونگ هنگام باز کردن بازی ها در واقع داره ۲ تا اپلیکیشن رو یاز میکنه که دومی همون game launcher هستش به خاطر همین یه کم زمان میبرد ولی اگه اونو به صورت disabled میگذاشت سرعت خیلی بیشتر میشد

  11. پارسا

    در هر حال ایفون امریکایی و معلومه که علمکردش هم بهتره اما سرویس دهی ایفون تو ایران چنگی به دل نمیزنه

  12. meysam

    خوبه دوستان نواوری خواه متوجه شدن که همچی به اپشنو نواوری نیس وقتی گوشی نمیتونه بالابیاد یه برنامرو اجرا کنه هزارتا تکنولوژی روش باشه!!!این نشانه بی گدار به اب زدنه خواست راه یک شبرو یهو بره اسکنرو فلانو خو از بقیه بخشا جاموند دیگه!اپل بعد دوسال یه فناوری تاچ سه بعدی گذاشت.بدون هیچ. نقصی. !!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه