[ویدیو] جعبه‌گشایی اپل اواچ ۲

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل واچ ۲ پس از تاخیرهای فراوان با کلی ویژگی جدید معرفی شد و تا چند وقت دیگر راهی بازار می‌شود. این ساعت هوشمند ضد آب در مقایسه با مدل قبلی خودش بسیار هیجان‌انگیزتر است. این ساعت همانند مدل اول در دو مدل ۳۸ و ۴۲ نانومتری ساخته شده و تا عمل ۵۰ متری در برابر نفود آب مقاوم خواهد بود. بدنه‌ی آن آلومینیومی است و در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و زرگلد و خاکستری در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

از نظر سخت افزاری هم این محصول هوشمند ۵۰ درصد از مدل قبلی قوی‌تر است و پردازنده‌ی گرافیکی آن ۲ برابر قوی‌تر از نسل اول است. سنسورهای مختلفی روی آن دیده می‌شود که برای فعالیت‌های ورزشی مناسب خواهند بود. این ساعت هوشمند به GPS هم مجهز شده و به همین دلیل می‌توانید میزان مسیری که طی کرده‌اید را اندازه بگیرید. ضد آب بودن آن هم باعث می‌شود که بتوانید در زمان شنا کردن از آن استفاده کنید.

اگر شما هم از جمله علاقه‌مندان این ساعت هوشمند به حساب می‌آیید و می‌خواهید بدانید که در زمان خرید این محصول با چه چیزی مواجه می‌شوید، می‌توانید ویدیوی زیر را مشاهده کنید. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که اپل واچ ۲ با قیمت ۲۶۹ دلار راهی بازار می‌شود.

 

‌‌‌‌‌‌

Drone_Footer

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Reza

    یه سوال داشتم…imac جدید کی میاد؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه