[ویدیو] معرفی AirPod، هدفون بی‌سیم اپل

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ما به آینده‌ی بدون سیم باور داریم! این جمله‌ای است که پشت سیاست‌های جدید اپل وجود دارد؛ از حذف جک سه‌ونیم میلی‌متری هدفون در آیفون ۷ تا معرفی هدفون توگوشی بی‌سیمی که دیشب در بزرگ‌ترین رویداد این شرکت صورت گرفت. Apple AirPod نام این هدفون بی‌سیم است که گرچه با انتشار شایعات فراوان خصوصا به‌دنبال اخبار حذف جک هدفون آیفون، انتظار حضورش را داشتیم، اما شاید کم‌تر کسی فکر می‌کرد که با چنین ابزار پیشرفته‌ای روبه‌رو شود.

می‌توانید با دوبار ضربه‌ زدن به بدنه‌ی ایرپاد به دستیار صوتی Siri متصل شوید.

ایرپاد به‌عنوان اولین هدفون بی‌سیمی معرفی شده که از پخش هوشمند پشتیبانی می‌کند. این هدفون در کنار کارایی بالایی که به لطف تراشه‌ی جدید W1 دارد، با یک‌بار شارژ می‌تواند تا پنج ساعت به‌صورت مداوم کار کند. ایرپاد قابلیت ارتباط با همه‌ی دستگاه‌های اپل شامل آیفون، آیپد، اپل‌واچ، مک‌بوک و… را در سریع‌ترین زمان ممکن دارد و اپل وعده داده که این اتصال کاملا باثبات و بدون قطعی خواهد بود. همچنین می‌توانید با دوبار ضربه‌ زدن به بدنه‌ی ایرپاد به دستیار صوتی Siri متصل شوید.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود صفت هوشمند به این هدفون بی‌سیم تعلق بگیرد، این است که در هنگام قرارگیری در گوش فرد، با استفاده از امواج فروسرخ محیط گوش را شناسایی کرده و در زمان مناسب پخش صدا را شروع می‌کند. با این هدفون می‌توانید مکالمات‌تان را انجام دهید و مطمئن باشید که میکروفون هوشمند آن صداهای مزاحم محیط را ارسال نمی‌کند.

اگر دوست دارید به‌طور کامل با هدفون بی‌سیم اپل آشنا شوید، با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و ویدیوی زیر را با زیرنویس فارسی ببینید.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴۰ دیدگاه
  1. Avatar Alireza.a379

    قابل توجه دوستان گرامی که یا سنگ اپلو به سینه میزنن یا سامسونگ رو ، من از جفت پرچم دارایه هر دو کمپانی استفاده میکنم درست نیست که بگین کدوم بهتره کدوم نو اور تره کدوم بیشتر کپی میکنه… ، اپل در نوع خودش هم زیبا تر و کاربرپسند تره هم گاهی جهش نواوری شگفت اوری داره و در مورد سامسونگ هم میشه گفت چون متنوعه همه جور طرفدار داره و گاهیم به تقلیدم که شده یه کپی هوشمندانه و زیبا از بقیه کمپانی ها میزنه و رابط کاربری خیلی بهتری داره حالا قظاوت بستگی به سلیقه شخص داره که کدومشو بپسندین همیشه به سلیقه هم احترام بزارین تا اونا هم بهتون احترام بزارن این نظر من بود امیدوارم مفید واقع شده باشه با تشکر

  2. Avatar amir

    لطفا درباره ی مسافت این ایرپاد بگید و ایا همیشه کیفش باید همراهمون باشه و چه مسافتی جدا میشه

  3. Avatar مهرداد

    اقا علف باید ب دهن بزی شیرین بیاد.هرکی یه برندیو دوس داره و عشقشو داره.چ دلیل داره جنگ میکنید.حقیقتارو هم باید پذیرفت.اپل تو دنیا حرف اولو میزنه.اخه کیو دیدین اپل داشته باشه بگه ناراضیم! سامسونگم داره اسب خودشو میتازونه!

  4. Avatar ٍErfan

    سلام
    این دستگاه روی محصولاته دیگه اپل مثل آیفون ۶ کار میکنه؟؟!

    1. Avatar MBR

      سلام از ایفون ۵ به بعد کار میکنه که iOS 10 روش باشه

  5. Avatar سجاد

    سلام دوستان خیلی اتفاقی امدم تو این سایت.اپل حرف اولو میزنه و بس جای هیچ حرفیم نیست من الان ۷ پلاس جت بلک دارم ٨بیاد میخرم عاشق ایفونم واقعا عالیه نمیشه توصیفش کرد خلاص

  6. Avatar فردين

    سلام واقعا اونای که میگن سامسونگ اوله یه عقب ماندست والا ما بخاطر همین جمله هاست از همه کشورا عقبیم در ضمن اونی که میگه سامسونگ خوبه شک نکنید خودش سامسونگ داره نمیخواد کم بیاره من خودم اول سامسونگ داشتم اما الان ایفون دارم مثل اینکه از پیکان پیاده شدم سوار بنز شدم خدای اون امکانات با اون همه قدرتش هیچ گوشی نداره بخدا خواهشا تحقیق کنید بعد حرف بزنید سامسونگ الان بیشترین گوشیشو از ایفون تقلب میکنه

  7. Avatar مهدی

    یعنی این هندزفری یا هر هندزفری دیگه ای داخل جعبه نیست؟؟؟؟؟؟

    1. Avatar Black Hat

      چرا هست

    2. Avatar محمد

      واقعا مقایسه کردن اپل با شرکت هاى دیگه کار عجیبیه ،زد ضربه بودن گوشئ اپل (بخاطر بدنه خاص)همچنین انتن دهئ بالا و نیز کار با اینترنت و app store گوشئ آیفون رو متمایز کرده با گوشیهائ دیگه .

    3. Avatar مهدی

      هندز فری سیم دار هست اگه خواستی باید اینو بخری

    4. Avatar سهیل

      این نیست ولی سیم دارش هست .. ویدیو جعبه گشایی دیجی کالا رو ببین

    5. Avatar Polat

      هست اما باسیم بدون سیم رو باید بخری جدا به قیمت ۱۵۹دلار

  8. Avatar Amirhosein

    اپل عشقه

  9. Avatar پژمان

    خوب دوستان من به هیچ عنوان طرفدار اپل نیستم اما باید قبول کرد که اگر کپی میکنه بسیار بل کیفیت بالاتر و بی عیب تر کپی میکنه. دوستانی که میگن اول سونی یا فلان کمپانی اینو زده نمیدونن ارتباط اون دستگاها از طریق بلوتوث انجام میشه اما این از طریق چیپ هوشمند؟؟؟؟
    ۲ دوربین بودنم که از روی ال جی جی ۵ و وی ۱۰ گرفته شده که هنوز رو دست سنسورش ساخته نشده حتی همین ایفون ۷پلاس
    فقط نظر الکی ندید لطفا

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه