[ویدیو] نقد و بررسی گوشی هوآوی آنر ۵X در دیجی‌کالا

۲۳ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی موبایل هوآوی آنر ۵X از سری گوشی‌های پرکاربرد و مقرون به صرفه است؛ در نظر گرفتن این حجم از فناوری‌های جدید و مختلف که مشخصات فنی مناسب و رو به بالایی هم دارند در چنین گوشی خوش قیمتی، به‌نظر کار سختی می‌رسد. جنس این گوشی از آلومینیوم است. استفاده از آلومینیوم در طراحی این موبایل در جذابیت آنر ۵X مطمئنا نقش داشته است. این گوشی در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری تولید شده است.

آنر ۵X  از آن جهت گوشی چشم‌گیری است که با وجود میان‌رده و اقتصادی بودن‌اش، برخی مشخصات گوشی‌های بالا رده را در خودش گنجانده است. این محصول بدنه‌ای خوش‌ساخت و فلزی دارد که به حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی مجهز شده است. به غیر از این دو ویژگی فراتر از انتظار، این گوشی نمایشگر باکیفیت و شارژدهی خوبی هم دارد و باید آن را یک سر و گردن برتر از سایر گوشی‌های میان‌رده‌ی بازار دانست. در ادامه با دیجی‌کالا مگ همراه باشید تا نگاهی دقیق به گوشی هواوی آنر ۵X داشته باشیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar EHSAN

    سلام دوست عزیز من یک طرفدار متعصب هواوی هستم من تقریبا همه ی گوشی های پرچمدار هر برندی رو داشتم مخصوصا سامسونگ ولی شما گفتین صفحه ی گوشی های هواوی ضعیفه اولا بگم اصلا اینطوری نیس من p9دارم الان از دستم صد بار افتاده زمین چیزیش نشده حتی اخ نگفته دوما اگرم بشکنه هزینه السیدیش ۲۹۰ تومنه و مثل سامسونگ نیس که السیدیش مثلا اس۷ادج یه میلیون و صدو پنجاه هزار تومن باشه که یه بتری هواوی محسوب میشه و تعمیر پذیری هواوی p9 از ده هشت اعلام شده و تعمیر پذیری سامسونگ اس۷ادج فقط سه اعلام شده که عدد خوبی نیس و اپدیت و اینجور چیزا هواوی انر ۵x با اندروید پنج داده بود الان شش رو بهش دادن و تو سایت هواوی هم اعلام شده که اندروید هفت و ایمویشن پنج هم قراره براش بیاد لوازم جانبی هم که هر جور بخواهی پیدا میشه یه سر بزن علاالدین همه جور لوازم جانبی پیدا میشه بالارده های هواوی که با قیمت یک و نیم میلیون هواوی p9 با حافظه ۶۴ گیگ و گارانتی همراه میتونی بخری که هیچ یک از پرچمدار های دیگر برند های دیگه پیدا نمیشه

  2. Avatar شهاب

    هیچ فایده ای نداشت ک
    فقط متن بررسی ک تو سایت هست رو خونده بود ک متنش تو سایت هست.

  3. Avatar امیر تبارکی

    دیجی کالا این گوشی ارزشمند رو خیلی دیر موجود کرد، حدودا با ۶ ماه تاخیر نسبت به بازار. منم چون عجله داشتم از بازار خریدم وگرنه قیمت و ضمانت و منش دیجی کالا در برخورد با مشتری، به اندازه خود گوشی ارزش داره.
    گوشی بسیار عالی، همه فن حریف و خوش قیمتی هست و بندرت کسی رو پیدا میکنیدکه از خرید این دستگاه پشیمان شده باشه.

  4. Avatar عابر پیاده

    با احترام به شرکت هووای که باعث ایجاد رقابت بشتر به نفع مشتری در بازار شده به خریداران این گوشی توصیه می کنم با علم به اینکه گوشی های هووای تعمیر پذیری بسیار سختی دارند و لواز جانبی مثل کاور و محافظ صفحه و … براشون بد گیر میاد اقدام به خرید کنند. ضمنا برخی از مدلها نسبت به ضربه هم در قسمت صفحه نمایش بسیار حساس هستند.
    چند نفر از دوستان من سال گذشته هانر ۶ و P8 خریداری کردند و امروز همه اونها گوشی های دیگه ای در دست دارند. اکثرا هم به علت ضربه برای گوشیشون مشکل پیش اومد که نهایتا نشد تعمیر کنند و مجبور به خرید گوشی جدید شدند.
    علاوه بر موارد فوق، پشتیبانی نرم افزارهای مثل لانچر (تغییر ظاهر گوشی) در هووآوی انجام نمیشه و آپدیت های رسمی و غیر رسمی هم زیاد برای این گوشی وجود نداره.
    البته هووای در گوشی های ارزان قیمت مثل G610 و G510 بسیار خوب عمل کرده و نسبت به هزینه ای که انجام میدید بهترین گوشی رو در اختیارتون قرار میده ولی در بالا رده ها به نظرم با این قیمتها از برندهای معتبر تر و با خدمات پس از فروش بیشتر استفاده کنید بهتر باشه.
    سعی کنید در موقع خرید گوشی حتما نظرات مختلف زیر محصولات رو که در سایت دیجی کالا هست مطالعه کنید و از دوستانی که از اون برند گوشی داشتند و بیش از ۶ ماه از زمان خریدشون میگذره هم جویا بشید.
    در حال حاضر توصیه من برند سامسونگ به خاطر تنوع محصولات و برند ایسوس به علت کیفیت خوب و قیمت مناسب محصولاتشه.
    LG متاسفانه تنوع زیادی نداره هرچند گوشی های با کیفیتی می سازه و سونی و سایر مارکها هم که به علت استقبال کم عمومی با مشکل تجهیزات جانبی و عدم آپدیت های سریع مواجهه.
    در هر صورت قبل از خرید خوب تحقیق کنید و به هیچ برندی با تعصب نگاه نکنید چون در نهایت این پول شماست که به جیب برندها میریزد و اگر خدمات مناسبی ندهند باید از بازار حذف شوند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه