[ویدیو] Xbox One S از نمای نزدیک

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 از مدل جدید کنسول ایکس‌باکس وان با نام ایکس‌باکس وان اس (Xbox One S) رونمایی کرد. مدل جدید از مدل قبلی ۴۰ درصد کوچک‌تر است و با رنگ سفیدی که ایکس‌باکس آن را Robot White می‌نامد، راهی بازار خواهد شد. از قابلیت‌های تازه‌ی آن می‌توان به پشتیبانی ویدیویی ۴K Ultra HD و قابلیت HDR برای بازی و پخش ویدیو اشاره کرد.
یک درگاه USB جلوی دستگاه قرار دارد و هم‌چنین دکمه‌ای برای سینک کردن دسته‌ها و یک سنسور مادون قرمز را هم جلوی دستگاه می‌توان مشاهده کرد.
طراحی دسته‌ها اندکی اصلاح شده. با شباهت زیاد به طراحی قبلی، جنس آن طوری است که بهتر در دست می‌ماند و آنالوگ‌ها هم طوری طراحی شده‌اند تا دقیق‌تر باشند. ایکس‌باکس وان اس بلوتوث را پشتیبانی می‌کند یعنی برد بهتری تجربه می‌کنید و می‌توانید به صورت بی‌سیم با کامپیوترتان از آن استفاده می‌کنید.  برای بازی و پخش چندرسانه‌ای از HDR و برای پخش فیلم و بلوری، ۴K HD را پشتیبانی می‌کند.
شاید از نظر خیلی‌ها بهترین اصلاحی که در این دستگاه اعمال شده نبود منبع تغذیه‌ی بزرگ ایکس‌باکس است که حالا یک کابل ساده جایگزین آن شده.

Xbox-One_2016_06-13-16_003-768x227
ایکس‌باکس وان اس تابستان امسال در سه نسخه‌ی مختلف عرضه می‌شود. نسخه‌ی استاندارد با حافظه‌ی ۵۰۰ گیگابایتی با قیمت ۲۹۹ دلار، نسخه‌ی ۱ ترابایتی با قیمت ۳۴۹ دلار و و تقریبا از اواسط مردادماه نسخه‌ی محدود و ویژه‌ با ۲ ترابایت حافظه با قیمت ۳۹۹ راهی بازار می‌شوند.
ظاهر زیبای و جمع‌وجور این دستگاه از حالا بسیاری از گیمرها را شیفته‌ی خود کرده. با توجه به این که خیلی کوچک‌تر از نسل قبلی ایکس‌باکس است و از آنجا که می‌توانید آن را به صورت عمودی هم قرار دهید، برای برای جا دادن آن گزینه‌های بسیار دارید. و خبر خوب دیگر این که ایکس‌باکس وان اس با لوازم جانبی ایکس‌باکس‌ وان مانند بازی‌ها و دسته‌ها سازگار است؛ پس اگر قصد خرید این دستگاه را دارید لوازم قدیمی خود را نگه دارید. با دیدن ویدیوی زیر می‌توانید از نزدیک نگاهی به محصول جدید مایکروسافت بیاندازید.

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar amir83

    سلام .
    این کنسول خیلی خوب کی به بازار ایران میاد .

  2. Avatar مهدی

    نمیدونم چرا با کنسولهای مایکروسافت اصلا حال نمی کنم سلطان کنسولهای بازی فقط پلی استیشن

  3. Avatar Mahsa

    میشه تاریخ دقیق عرضشا بگید

  4. Avatar حبیب دادخواه

    با اینکه طرفدار مایکروسافت نیستم و مطمئنا نظرم منفی تر از بقیه ست
    نمی دونم این معرفی و جمله بندی ها کار خود مایکروسافته یا نه. اگه هست که مطمئنا هست، نمی تونم نگم که طرز برخوردی که مایکروسافت با طرفداراش داره واقعا بده!
    احتمالا متوجه شدین که سفیده!
    انگار از طبقه بالا داره به سمت پایین صحبت می کنه
    اسمش روبوت وایته و( خیلی خوبه!) و اینجا به جای مصرف کننده تصمیم می گیره و نظر می ده
    و در آخر از شباهتش به پی اس ۲ و دی اس می گه تا از خاطره خوش کاربرها از کنسول های رقیبش به نفع خودش استفاده کنه

  5. Avatar آراز

    عالی

  6. Avatar علیرضا طالبی

    آیا واقعا بازی های xbox one معمولی روی این دستگاه کار می کند ؟ اگر پاسخ دهید ممنون می شوم

    1. مجید نوردوست مجید نوردوست

      بله. تمام بازیهای عرضه شده برای ایکس‌باکس وان معمولی هم روی این کنسول اجرا می‌شوند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه