وین دیزل خبر از ساخت فیلم و سریال جدید Riddick داد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«وین دیزل»، تهیه‌کننده‌ی مجموعه فیلم‌ها و بازی‌های «ریدیک» (Riddick)، اخیرا گفته است که می‌خواهد دوباره این مجموعه‌ی قدیمی‌اش را زنده کند. دیزل گفته است که فیلم بعدی «ریدیک»، Furia نام خواهد داشت. قرار است یک مجموعه‌ی تلویزیونی ریدیک هم ساخته شود که Merc City نام دارد.

مجموعه‌ی ریدیک از سه فیلم، دو بازی ویدیویی و دو رمان تشکیل می‌شود.

دیزل این دو خبر را در اینستاگرام داده است. او گفته که استودیوی‌اش یعنی One Race Films مسوولیت ساخت فیلم را برعهده خواهند داشت. قرار است «دیوید تویی» (David Twohy) از ماه آینده نوشتن فیلم‌نامه‌ی Furia را آغاز کند. تویی پیش از این سه فیلم مجموعه‌ی ریدیک را کارگردان کرده است.

حتی با دیدن اسم فیلم Furia هم می‌توانیم درباره‌ی داستان آن تخمین‌هایی بزنیم. فیلم احتمالا بسیاری از سوالاتی که درباره‌ی ریدیک داشتیم را پاسخ خواهد داد؛ مثل اطلاعات بیشتر از نژاد Furyanها یا Necromangerها.

RIddick-1

فیلم Riddick محصول سال ۲۰۱۳

مجموعه‌ی تلویزیونی ریدیک هم مطمئنا می‌تواند به دنیا و پس‌زمینه‌ی داستانی ریدیک عمق بیشتری بدهد. امیدواریم فیلم Furia حداقل از Riddick دو سال پیش بهتر باشد.

مجموعه‌ی ریدیک در اصل از سه فیلم تشکیل می‌شود. فیلم اول که Pitch Black نام دارد در سال ۲۰۰۰ عرضه شده. فیلم دوم The Chronicles of Riddick نام دارد و محصول سال ۲۰۰۴ است و فیلم سوم هم Riddick نام دارد و در سال ۲۰۱۳ عرضه شده است.

دو بازی هم تا به حال از روی مجموعه‌ی ریدیک و با حضور و همکاری خود وین دیزل ساخته شده است. این دو بازی که The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay و The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena نام دارند، هر دو بازخورد بسیار خوبی از منتقدان و بازی‌کننده‌ها گرفتند. به خصوص بازی اول یکی از بهترین عناوین اکشن اول شخص زمان خودش محسوب می‌شود. مجموعه ریدیک هم‌چنین دو رمان هم دارد که داستان فیلم‌ها را در خود جای داده‌اند.

Riddick-Escape-From-Butcher-Bay

بازی ویدیویی The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay در سال ۲۰۰۴ عرضه شد و یکی از بهترین اکشن‌های اول شخص مخفی کاری است.

دیزل هیچ حرفی از زمان عرضه‌ی فیلم یا سریال جدید ریدیک نزده است.

منبع: io9

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه