ویژگی‌های گلکسی نوت ۷ در گلکسی A8 مدل ۲۰۱۶

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

مدل ۲۰۱۶ گوشی گلکسی A8 هم تا مدتی دیگر از راه می‌رسد؛ اما فعلا شاهد منتشر شدن شایعات مختلف آن هستیم. در تازه‌ترین اطلاعات لو رفته از این گوشی به راهنمای آن و رابط کاربری Grace UX اشاره شده که قبلا برای اولین‌بار در گلکسی نوت ۷ مشاهده کرده بودیم.

گلکسی A8 مدل ۲۰۱۶ از بدنه‌ی شیشه‌ای برخوردار است.

البته مشخص شده که مدل ۲۰۱۶ گوشی گلکسی A8 با اندروید ۷.۰ راهی بازار نمی‌شود؛ اما سامسونگ تصمیم گرفته ویژگی‌های جدیدی روی اندروید ۶.۰.۱ آن قرار دهد تا نظر مخاطب‌ها به سمت آن جلب شود. به هر حال این قابلیت‌های جدید می‌تواند گلکسی A8 مدل ۲۰۱۶ را به یک تلفن همراه هوشمند سطح بالا تبدیل کند؛ حتی اگر جدیدترین نسخه‌ی اندروید روی آن نصب شده باشد.

در بخش دیگری از اطلاعات لو رفته از این تلفن همراه هوشمند گفته شده که بخش‌های زیادی از بدنه‌ی آن از شیشه تشکیل شده‌اند و به همین دلیل به گلکسی S7 و گلکسی نوت ۷ شبیه شده است. بدنه‌ی مدل‌ قبلی این گوشی از فلز ساخته شده بود.

از نظر سخت افزاری هم با محصول خوبی مواجه خواهید شد. گلکسی A8 مدل ۲۰۱۶ با تراشه‌ی اگزینوس ۷۴۲۰ راهی بازار می‌شود و به سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. هنوز نمی‌دانیم که آیا این محصول از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند یا خیر.

این گوشی یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با کیفیت FullHD خواهد داشت و از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

حتی رندرهایی از این گوشی لو رفته که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

منبع: Sam Mobile

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه