گوگل ویژگی آلبوم مشترک را به گوگل فوتوز اضافه کرد

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوگل فوتوز

از این به بعد می‌توانید آلبومی از تصاویر مورد نظرتان را به کمک ویژگی آلبوم مشترک گوگل فوتوز با دوستان و اعضای خانواده‌تان به اشتراک بگذارید.

شما حتی می‌توانید تصاویر و ویدیوهای آلبوم مشترک را در آرشیو گوگل فوتوز خودتان ذخیره کنید.

«گوگل فوتوز» (Google Photos) یک ابزار و سرویس بسیار مناسب برای ذخیره و گرفتن فایل پشتیبانی از تصاویر است. اما شاید خیلی از شماها دوست داشته باشید که بتوانید این تصاویر را به راحتی با دوستان و خانواده‌تان به اشتراک بگذارید. در همین راستا، گوگل اخیرا به‌روزرسانی برای گوگل فوتوز منتشر و در آن ویژگی جدیدی را با عنوان «آلبوم مشترک» (Shared Album) معرفی کرده است. همان‌طور که نام این ویژگی نشان می‌دهد، با استفاده از آن می‌توانید آلبوم‌هایی را ایجاد کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

براساس آنچه که در بلاگ گوگل نوشته شده: “کسانی که آلبوم مشترک را دریافت می‌کنند می‌توانند تصاویر و ویدیوهای خودشان را به آن اضافه کنند؛ همچنین وقتی که تصاویر جدیدی اضافه می‌شود، نوتیفیکیشن دریافت می‌کنند. شما حتی می‌توانید تصاویر و ویدیوهای آلبوم مشترک را در آرشیو گوگل فوتوزِ خودتان ذخیره کنید. به این ترتیب، شما می‌توانید تصاویری را که خودتان با دوربین ثبت نکرده‌اید، نگاه دارید.”

استفاده و کاربری این ویژگی هم بسیار ساده است. کافی است کاربر تصاویر مورد نظرش را انتخاب و یک آلبوم مشترک ایجاد کند و لینک آن را به کسانی بفرستد که می‌خواهد آلبوم را با آنها به اشتراک بگذارد. ویژگی آلبوم مشترک در دستگاه‌های مختلفی مثل گوشی هوشمند، تبلت و کامپیوتر قابل دسترسی است.

این به‌روزرسان هم‌اکنون ارایه شده، بنابراین اگر اپلیکیشن گوگل فوتوز را به‌روزرسانی نکرده‌اید، می‌توانید به اپ استور اپل یا گوگل پلی بروید تا آن را دانلود کنید.

برنامه‌ی مدیریت تصاویر گوگل فوتوز در میان کاربران محبوبیت زیادی دارد و حدودا دو ماه پیش تعداد کاربران فعال آن از ۱۰۰ میلیون نفر رد شد. گوگل هم به طور مداوم امکانات و قابلیت‌های بیشتری به این سرویس اضافه می‌کند. برای آشنایی بیشتر با سرویس گوگل فوتوز می‌توانید معرفی و بررسی اپلیکیشن Google Photos را مطالعه کنید.

منبع: Google

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. وردپرس

    گوگل فوتوز واقعا نرم افزار کاربردی و مناسبی هست کار کردن باهاش راحته و خیلی میتونه برای مدیریت راحت تر عکس ها مفید باشه

  2. احسان

    به نظر من برنامه photos دیفالت خود آی او اس برنامه کاملیه و احتیاجی به Google Photos نیست، من نکسوس ۶ دارم و اصلا از برنامه photos گوگل راضی نیستم در حالی که با photos آیپدم راحتم، حتی بکاپ گرفتن عکس ها روی سرور های آنلاین iCloud راحت تر از گوگل انجام میشه.

  3. سجاد

    گوگل داره کم کم تمام امکانات photo روی iOS رو به برنامه خودش اضافه میکنه ، چیزایی که سالهاست روی محصولات اپل بوده، مولا iCloud photo sharing که حالا گوگل با نام shared album اضافه کرده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه