پاسخ اپل در واکنش به جاسوسی CIA کاربران را راضی نکرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای جاسوسی سازمان CIA و هک گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS دردسرهای زیادی برای شرکت‌های مختلف به وجود آورده است. اکنون کاربران نگران هستند که اطلاعات آن‌ها امن است یا خیر. شرکت‌های گوناگون نسبت به این اتفاق از خودشان واکنش نشان داده‌اند که اپل هم یکی از آن‌ها است.

بسیاری از افرادی که آیفون داشتند نگران اطلاعات خودشان هستند و به همین دلیل از اپل سوال کردند که آیا گوشی‌ آن‌ها امن است یا خیر. اپل در پاسخ به سوال کاربران گفت:« بسیاری از مشکلات در به‌روزرسان ماه ژانویه از بین رفته. اپل همیشه سعی کرده که اطلاعات کاربران را حفظ و امنیت آن‌ها را تضمین کند. آیفون یکی از امن‌ترین محصولات بازار است و ما هم همیشه سعی می‌کنیم که این مسیر را ادامه دهیم. تا این لحظه ۸۰ درصد از کاربران آیفون از آخرین نسخه‌ی سیستم عامل iOS استفاده می‌کنند. تیم ما هم همیشه مشکلات به وجود آمده را برطرف می‌کنند. برای جلوگیری از مشکلات همیشه از آخرین نسخه‌ی سیستم عامل iOS استفاده کنید.»

Apple-CIA

این بیانیه اپل آنطور که باید کاربران را آرام نکرد و سوالات بیشتری هم به وجود آورد. این شرکت نگفت که تمام مشکلات برطرف شده و هنوز احتمال دارد که مشکلات امنیتی وجود داشته باشند. به هر حال سازمان CIA از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ اطلاعات کاربران را جاسوسی میکرد.

منبع: appleinsider

‌‌‌

telegram_ad2_1

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. حسن ر.

    برای ایجاد یک سیستم امن، محدودیت‌های زیاد باید در آن ایجاد نمود و قابلیت‌های آن می‌بایست بسیار کم باشد. این مسأله قطعا مورد علاقه کاربران نخواهد بود.

  2. فرهاد

    به نظر من این صادقانه ترین جوابی که می ‌شود داد. کی و کجا می‌تواند تضمین کند که یک سیستم غیر قابل هک است. تا وقتی هک نشد نمی شود فهمید. کدام برنامه نویسی و کدام کسی می‌تواند همچنین ادعای کند.

    1. ایدن پرینس

      اندروید هم حک نمیشه

    2. هوم

      بلکبری همچین ادعایی داشت و بنا ب ظواهر امر واقعا موفق عمل میکرد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه