پاسخ شیائومی به ابهامات اخیر در رابطه با ثبت اطلاعات خصوصی کاربران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شیائومی

سه روز پیش بود که شنیدیم شیائومی اطلاعات خصوصی کاربران خود را حین انجام فرایندهای مختلف جمع‌آوری می‌کند و به همین خاطر نیز شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت. حال این شرکت به اتهام Forbes واکنش نشان داده و اعتقاد دارد گزارش این وب‌سایت کاربران را گمراه کرده است.

شیائومی می‌گوید اطلاعات جمع‌آوری شده اصلا نمی‌تواند مشخص کند کدام کاربر چه کاری را انجام می‌دهد. آن‌ها معتقد ادعای وب‌سایت Forbes در این زمینه باعث گمراهی کاربران شده و در واقع این شرکت اصلا قوانین محلی و بین‌المللی حریم خصوصی را نقض نکرده است.

یکی از اتهامات مهم وارده به این شرکت در رابطه با جمع‌آوری اطلاعات کاربران از طریق مرورگر بود که ظاهرا حتی در حالت ناشناس هم (incognito) این کار را انجام می‌داد. اما شیائومی بروزرسانی جدیدی را برای مرورگرهای Mi Browser و Mint Browser عرضه کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد در صورت وب‌گردی ناشناس، در فرایند جمع‌آوری اطلاعات شرکت نکنند.

به نظر شما آیا شیائومی مورد اتهام واقع شده یا واقعا در این زمینه مقصر است؟

بیشتر بخوانید: طبق یک گزارش جدید شیائومی بخشی از اطلاعات خصوصی کاربران را ثبت می‌کند

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. قیوم

    دیدن شیاومی داره با گوشی های مقرون به صرفه و قدرت خرید بالایی که به مشتریهایش میده بازار سامسونگ و آیفون و هواوی را کساد می‌کنه نتونستن در داخل گود از پیش بر بیایند و به نامردی اخبار کذب و غیر واقعی و یا جهت دار بهش ضربه بزنند.شیاومی ازت مچکریم که اقشار ضعیف دنیا را هم از بهترین و با کیفیت ترین و به روزترین امکانات دنیای دیجیتال بهره مند کردی.کور بشه اونی که نتونه این را ببینه.

  2. mosayeb

    من شیائومی Redmi Note 7 رم چین رو خریدم خیلی ازش راضی هستم واقعاً عالی ????????

  3. Iiiiii

    الان تمام شرکت ها دارند اطلاعات جمع آوری میکنند

  4. محمد

    سلام
    کلا هر جایی پای یک چینی وسط باشد باید به ماجرا شک کرد !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه