پاناسونیک از دو تبلت همه‌فن حریف رونمایی کرد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز پاناسونیک از دو تبلت جدید رونمایی کرده که مخصوص کار در شرایط سخت هستند. مدل FZ-Q2 یک تبلت دوکاره است و مدل FZ-A2 دارای صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی است. هر دوی این محصولات از خانواده‌ی سری Toughbook پاناسونیک هستند.

مدل FZ-A2 پاناسونیک یک تبلت اندرویدی با صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی است که با اندروید ۶.۰ مارشمالو به بازار عرضه می‌شود.

مدل FZ-Q2 از پردازنده‌ی نسل ششم اینتل Core m5 vPro بهره می‌برد و ویندوز ۱۰ پرو روی آن قرار دارد. صفحه‌نمایش این محصول ضد بازتاب نور است و صفحه کلیدش در مقابل نفوذ قطرات آب مقاوم است. این تبلت از امروز با قیمت ۲۲۹۹ دلار قابل خریداری است.

مدل FZ-A2 پاناسونیک یک تبلت اندرویدی با صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی است که با اندروید ۶.۰ مارشمالو به بازار عرضه می‌شود. وزن این تبلت بسیار کم است و بر اساس ادعای پاناسونیک دارای دوام بالایی است. تراشه‌ی اینتل Atom روی آن قرار گرفته و دارای صفحه‌نمایش لمسی خازنی است. ویژگی جالب این تبلت این است که کاربر می‌تواند حتی با دستکش هم امضای خود را روی تبلت ثبت کند. دوربین پشتی FZ-A2 هشت مگاپیکسل است و دوربین جلوی آن هم ۲ مگاپیکسل است. ۴ گیگابایت رم داشته و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم روی این محصول دیده می‌شود. این تبلت به خروجی HDMI مجهز است و USB 3.0 دارد. ارزان‌ترین مدل این تبلت ۲۱۸۹ دلار قیمت دارد.

منبع: Ubergizmo

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه