معرفی ویدئویی شارژر همراه هویت مدل H524

۷ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پاوربانک

زمانی برای بیشتر روشن نگه داشتن دستگاه‌های الکترونیکی از باتری‌های جایگزین استفاده می‌شد اما وسیله‌های الکترونیکی جدید مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها قالبا بدنه یک‌پارچه دارند و باتری آن‌ها قابل تعویض نیست. با این حال با توجه به این که این وسیله‌ها در طول روز بیش از ظرفیت باتری آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند همچنان نیاز به یک راه حل جانبی برای افزایش ظرفیت باتری این دستگاه‌ها احساس می‌شود.

یکی از راه‌حل‌ها می‌تواند به همراه داشتن شارژر وسیله خود باشد. در این صورت باید از هر فرصتی برای شارژ مجدد دستگاه خود استفاده کنید و اگر جایی باشید که به پریز برق دسترسی نداشته باشید شاهد خاموش شدن دستگاه الکترونیکی خود خواهید بود. راه‌حل کاربردی‌تر استفاده از یک شارژر همراه است. یک پاوربانک با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌تواند یک گوشی هوشمند را تا ۳ مرتبه به طور کامل شارژ کند و می‌تواند پشتیبان مناسبی برای باتری گوشی شما باشد.

شارژر همراه «هویت» مدل «H524» سه درگاه USB دارد و می‌تواند ۳ دستگاه مختلف را به صورت هم‌زمان شارژ کند. این پاوربانک در عین قدرتمند بودن بسیار جمع‌وجور و سبک است. سبک وزن و باریک بودن این پاوربانک اجازه می‌دهد تا بتوانید آن را به راحتی درون جیب کت خود قرار دهید بدون این که وزن غیرعادی احساس کنید.

هر سه خروجی این پاوربانک شدت جریان خروجی ۲ آمپری دارند و می‌توان علاوه برگوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها را نیز با ان شارژ کرد.

پاوربانک هویت از نظر فنی نیز مشخصات قابل توجهی دارد. هر سه خروجی این پاوربانک شدت جریان خروجی ۲ آمپری دارند و می‌توان علاوه برگوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها را نیز با ان شارژ کرد. یکی از مشکلاتی که بیشتر پاوربانک‌ها دارند مدت زمان شارژ شدن آن‌هاست. ورودی microUSB این پاوربانک جریان ورودی ۲آمپری دارد و همین باعث می‌شود به سرعت شارژ شود.

با داشتن شارژر همراه هویت مدل H524 مدت زمانی را که برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی خود باید به پریز برق متصل باشید به حداقل برسانید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه