سریال WestWorld با داستانی مشخص به پایان خواهد رسید

۱ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
سریال Westworld

با پایان فصل دوم سریال WestWorld باز هم سوالات زیادی برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این مجموعه‌ی محبوب تلویزیونی پیش آمده است. اما شاید بزرگ‌ترین سوال، در مورد پایان قصه‌ی این سریال باشد. در طول تاریخ تلویزیون مجموعه‌های زیادی ساخته شدند که با پایانی نامعلوم، پرداخت آخر قصه را بر عهده‌ی تخیل بینندگان گذاشتند و اتفاقا تبدیل به مجموعه‌هایی محبوب و پرطرفدار شدند. اما شاید پایان WestWorld طرفداران این نوع از مجموعه‌های تلویزیونی را راضی از پای تلویزیون بلند نکند. لیزا جوی، از تهیه کنندگان شبکه تلویزیونی HBO و دستیار فیلمنامه‌نویس این سریال اخیرا در مصاحبه‌ای گفته تیم نویسندگان این مجموعه از زمان شکل گرفتن ایده به چگونگی پایان داستان فکر کرده بودند. او گفته از نظر تیم ما شروع یک سریال تلویزیونی بدون فکر کردن به پایان داستان آن امری غیرمسئولانه است.

لیزا جوی، تهیه کننده و عضو تیم نویسندگان سریال WestWorld در مصاحبه‌ای گفته که از آغاز تولید این سریال، پایان مشخصی در ذهن سازندگان آن بوده است.

لیزا جوی در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت خبری Stuff.com داشت گفت ما از زمان آغاز ساخت سریال یک پایان مشخص برای آن در ذهن داشته‌ایم. به گفته‌ی جوی داستان این مجموعه بر خلاف اکثر پیش‌‌بینی‌ها، پایانی عاطفی خواهد داشت. جوی به خبرنگار این وب‌سایت نیوزیلندی گفته نمی‌تواند از زمان دقیق فرا رسیدن پایان داستان چیزی بگوید اما تیم نویسندگان تلاش می‌کند در پایان هر فصل قصه‌‌ای را به پایان رسانده و در هر فصل تازه دری به یک داستان جذاب در فصل جدید باز کند. او در این مصاحبه گفت سوال کلیدی هر فصل این مجموعه تلویزیونی اتفاقاتی است که قرار است در فصل جدید رخ دهند.

طرفداران پروپا قرص این سریال حدس می‌زنند انتهای داستان پایانی تطهیر کننده نخواهد بود. مدت‌هاست نویسندگان حرفه‌ای مجموعه‌های تلویزیونی پایان قصه‌ها را قابل پیش‌بینی نمی‌نویسند و همواره پایان مجموعه‌های محبوب با شوکی بزرگ همراه است. پایان دیوانه‌کننده‌ی فصل دوم سریال تلویزیونی WestWorld تمام طرفداران این مجموعه را تشنه‌ی دیدن فصل بعدی آن کرده است. ماه گذشته لیزا جوی مصاحبه‌ی دیگری با وب‌سایت The Wrap داشت و در مورد فصل سوم توضیحات کمی داد. جوی علاوه بر تشکر از بینندگان این سریال به خاطر نظرات مثبتشان، توجه منتقدان به این مجموعه را هم قابل توجه دانست. فصل اول WestWorld توانست در وب‌سایت راتن تومیتوز امتیاز ۸۸ درصد را بر اساس رای ۸۳ منتقد به دست بیاورد.

دنیای غرب (Westworld) مجموعه‌ای تلویزیونی در ژانر وسترن و علمی–تخیلی است که توسط جاناتان نولان و لیزا جوی برای شبکه‌ی HBO ساخته شده است. اگر میزان دانلود سریال WestWorld را در نظر نگیریم، این سریال طی دو فصل قبل توانسته بیش از ۳۰ میلیون تماشاگر را به خود جلب کند. در سال ۱۹۷۳ فیلمی با همین نام  توسط مایکل کرایتون، رمان‌نویس آمریکایی ساخته شده که به گفته‌ی جاناتان نولان ایده‌ی اصلی سریال از آن فیلم الهام گرفته شده است. علاوه بر جاناتان نولان، حضور نام جی. جی. آبرامز در گروه سازندگان این سریال بر اعتبار آن افزود و از زمان آغاز تبلیغات، گروه بزرگی از بینندگان سریال‌های تلویزیونی منتظر شروع پخش آن بودند. تا کنون دو فصل از این سریال به روی آنتن رفته که هر فصل شامل ۱۰ اپیزود بوده است. پخش این سریال از روز دوم اکتبر سال ۲۰۱۶ میلادی آغاز و آخرین اپیزود فصل دوم ماه پیش از شبکه HBO پخش شد. با توجه به استقبال کم‌نظیر مخاطبان، شبکه HBO در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ قرارداد ساخت فصل دوم این مجموعه تلویزیونی را تمدید کرد و طبق آخرین اخبار فصل سوم این سریال تلویزیونی هم ساخته خواهد شد.

منبع: The Wrap

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه