پایان مهلت شرکت در فراخوان «نگاهی به فردا»

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین روز پاییز ۱۳۹۴ پایان مهلت شرکت در فراخوان «نگاهی به فردا» بود؛ فعالیتی جمعی که در آن، علاقه‌مندان به دیجی‌کالا و نوآوری تلاش کردند با ترکیبی از تحقیق و نیروی تخیل، دیدگاه‌شان را درباره‌ی جهان فردا بیان کنند و بگویند در دنیای شش سال بعد، دیجی‌کالا را چگونه می‌بینند.

پایان این فراخوان، آغاز فعالیتی گسترده و جدی برای دیجی‌کالاست. گستردگی مشارکت هم‌وطنان در این فراخوان، مایه‌ی خوشحالی و شایسته‌ی تقدیر است. از طرفی، حجم چشمگیر هزاران مطلب ارسالی، کارِ بررسی دقیق و ارزیابی همه‌ی آن‌ها را دشوار و زمان‌گیر خواهد کرد. تردیدی نیست که دقت و کیفیت این بررسی‌ها اهمیت بسیاری دارد؛ اما دیجی‌کالا تلاش خواهد کرد که سرعت کارِ ارزیابی هم مطلوب باشد.

پس از تکمیل ارزیابی‌ها، نفرات برگزیده از طریق دیجی‌کالا مگ معرفی خواهند شد؛ طبق اعلام قبلی، سه برگزیده‌ی نخست می‌توانند جوایز خود را از بین گزینه‌های زیر انتخاب و دریافت کنند:

• نفر اول: یک Microsoft Surface Pro 3 یا MacBook Air 2015
• نفر دوم: یک iPhone 6s یا Samsung S6 Edge Plus
• نفر سوم: یک Canon EOS 700D یا Nikon D5300

همچنین، از دیگر شرکت‌کنندگان بـرتـر نیز تقدیر خواهد شد و برگزیدگان فراخوان، طی مراحلی به عضویت «گروه نوآوریِ بـاز دیجی‌کالا» درخواهند آمد تا درصورت تمایل در برخی فعالیت‌های آتی دیجی‌کالا، مشارکت داشته باشند و از مزایای عضویت در این گروه بهره‌مند شوند. اطلاعات بیشتر، متعاقباً به برگزیدگان اعلام خواهد شد.

فراخوان «نگاهی به فردا» بهانه‌ای شد تا هزاران کاربرِ اهل اندیشه، دست به مطالعه‌ی خبرها و مطالبی بزنند که هرکدام به‌نحوی نگاهی به جهان فردا انداخته‌اند؛ دیجی‌کالا مگ هم تلاش کرد با ارائه‌ی این دست مطالب در صفحه‌ای جداگانه با عنوان «در جست‌وجوی آینده» این مطالعه را تسهیل کند.

همچنین، حین برگزاری فراخوان بازخوردهای مختلفی از سوی کاربران، مشتریان و فعالان حوزه‌ی کسب‌وکار و نوآوری در فضای مجازی منتشر شد؛ از نظرهای مختلفی که مخاطبان در «صفحه‌ی خبر فراخوان» و رسانه‌های اجتماعی مطرح کردند تا مقالاتی چون «عطش ساختن فردا» و «یک پرواز ۶ ساله» که از سوی متخصصان حوزه‌ی نوآوری منتشر شد. بی‌گمان، بررسی و تحلیل این بازخوردها، برای خانواده‌ی دیجی‌کالا و مشتریانش، آموزنده و الهام‌بخش است.

از همه‌ی هم‌وطنانی که با ارسال مطالب یا بیان دیدگاه‌هایشان، در این فعالیت مشارکتی سهیم بودند، صمیمانه تشکر می‌کنیم. این فراخوان، یکی از نخستین گام‌های دیجی‌کالا در مسیر به‌کارگیری نوآوریِ باز در کسب‌وکار اینترنتی ایران است و بی‌تردید بازخوردها، نقدها و پیشنهادهای شما هم‌وطنان، دیجی‌کالا را در بهبود گام‌های بعدی یاری می‌کند و مسیر حرکت را روشن‌تر می‌سازد.

دیدگاه شما

۶۴ دیدگاه
  1. Avatar سعید

    سلام ببخشید میشه جواب سوال بدید؟آیا علاوه بر اون سه نفر به افرادی ایده های خوبی داشتن به جز اون سه نر هدیه ای به پاس تقدیم داده نمیشه؟مثلا کنسول بازی یا و….

  2. Avatar محمدرضا ابراهیمی

    با سلام
    خیلی خوشحالم ک در این فراخوان هرچند به صورت فشرده و در ۳ روز آخر شرکت کردم.
    همین خوشحالم که ایده هایی و خلاقیت هایی که ارائه داده ام مطمئنم دیجیکالا بیش از ۸۰%آنهارا عملی میکنه چه من جز نفرات باشم چه نباشم…
    اینکه جز ۳ نفر برتر باشم که دور از دسترس نیست و امکان پذیره…هرچندروزانه ایده های مختلفی به ذهن من می آد و من دوست دارم روزانه ایده هامو برای دیجیکالا ارسال کنم.

  3. Avatar امیر علی

    دیجی کالا باید چه اقداماتی برای رسیدن به سطح جهانی انجام بده؟

  4. Avatar محمد جواد

    سلام خسته نباشید
    ایمیل من رسید لطفا پاسخ دهید ممنون از لطفنون

  5. Avatar Amir

    چقدر دیگه مونده زود بگید کیه من خیلی مشتاقم بدونم سرفیس بوک به کی میرسه

    1. Avatar سعید

      سرفیس پرو۳

  6. Avatar aliehsan

    تا چند روز دیگه نتایج اعلام میشه؟؟؟؟؟ من بیشتر از برنده شدن عضو شدن در «گروه نوآوریِ بـاز دیجی‌کالا» واسم مهمه هر چند ایده هایی که نوشتم یه روزه نوشتم و زیاد مطمعن نیستم.

    1. Avatar مرکز نوآوری دیجی‌کالا

      سلام؛
      چنان‌که پیش‌تر عرض شد، حجم زیاد مطالب ارسالی، کارِ بررسی دقیق و ارزیابی همهٔ آن‌ها را دشوار و زمان‌گیر خواهد کرد و تعیین زمان دقیق پایان ارزیابی‌ها، میسر نیست. بی‌تردید دقت و کیفیت این بررسی‌ها اهمیت بیشتری دارد؛ اما دیجی‌کالا تلاش خواهد کرد که سرعت کارِ ارزیابی هم مطلوب باشد.
      ممنون از توجه شما.

  7. Avatar محمدمهدی حیدرخانی

    بی صبرانه منتظر نتایج هستم. خدا کند برنده شده باشم!

  8. Avatar معين

    منم أیده هامو ارسال کردم ، ممنونم إز دیجی ها ! با أین فرصت خوبی که به ما دادن تا خودمونو باور کنیم و بفهمیم که هر کسی در هر سطحی می تؤنه نظرش و اهدافش قابل احترام و اجرایی بأشه ولی یه چیز جای تعجب داره ، عزیزانی که آرزو و هدفشون رسیدن به مک بوکه! چطوری می خوان آینده ای متفاوت و خلاقانه رو برأی این کمپانی رقم بزنن! ارزش ما و افکار ما چیزی فراتر إز جوایز نامبرده شدست اونا فقط فکر می کنم یه تقدیر باشه ، مهمترین پیروزی برأی من اینه که ببینم روزی أیده هام داره اجرا میشه و مردم ازش استفاده می کنن و تغییر خوبی توی زندگیشون إیجاد کرده ، دوستون دارم ، معین .

  9. Avatar قاسمی

    حیف شد فراموش کردم ارسال کنم کاش مهلتشو تمدید می کردید

  10. Avatar سعید

    من ایفون میخوام.پاورپوینتم از نظر خودم عالی بود .هم از نطر زیبایی و هم جملات به کار برده شده . خواهشا بگید کی اعلام میشه برنده ها؟ بی صبرانه منتظرم.یک شوقی حجیبی درم بوجود آمده که می گه مطلبم مورد تایید کارشناسان رسیده. امیدوارم درست باشه.

  11. Avatar سعید

    خدایا خودت ایفونو بده.

    1. Avatar aliehsan

      خدا همه چیزو داده این بستگی به خودت داره چی بخوای

      1. Avatar سعید

        خدا همه چیزو داده اما برای رسیدن به اون باید تلاش کرد. منم تلاشمو کردم و توکل کردم به خدا.

  12. Avatar محمد خادم

    واقعا جا داره از دیجیکالا تشکر کنم بابت اینکه با این فراخوان من رو دعوت به چالش ایده هام کرد
    الان احساس میکنم برای اجرای ایده هایم یک قدم نزدیک ترم
    امیدوارم که همه دوستان هم بتونن با ایده هاشون موفق باشن و با ایمان حتی اگر اینجا ایده هاشون موفق نشد خودشون اجراییشون کنن و به همه ایده هاشون رو ثابت کنن.
    من این فراخوان رو یک موفقیت بزگ برای دیجیکالا میدونم
    بهترین و بزرگ ترین ایده رو اون کسی به دیجیکالا داد که این فراخوان رو ایجاد کرد.
    تبریک به دیجیکالا و نابغه هاش.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه