پایان مهلت شرکت در فراخوان «نگاهی به فردا»

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین روز پاییز ۱۳۹۴ پایان مهلت شرکت در فراخوان «نگاهی به فردا» بود؛ فعالیتی جمعی که در آن، علاقه‌مندان به دیجی‌کالا و نوآوری تلاش کردند با ترکیبی از تحقیق و نیروی تخیل، دیدگاه‌شان را درباره‌ی جهان فردا بیان کنند و بگویند در دنیای شش سال بعد، دیجی‌کالا را چگونه می‌بینند.

پایان این فراخوان، آغاز فعالیتی گسترده و جدی برای دیجی‌کالاست. گستردگی مشارکت هم‌وطنان در این فراخوان، مایه‌ی خوشحالی و شایسته‌ی تقدیر است. از طرفی، حجم چشمگیر هزاران مطلب ارسالی، کارِ بررسی دقیق و ارزیابی همه‌ی آن‌ها را دشوار و زمان‌گیر خواهد کرد. تردیدی نیست که دقت و کیفیت این بررسی‌ها اهمیت بسیاری دارد؛ اما دیجی‌کالا تلاش خواهد کرد که سرعت کارِ ارزیابی هم مطلوب باشد.

پس از تکمیل ارزیابی‌ها، نفرات برگزیده از طریق دیجی‌کالا مگ معرفی خواهند شد؛ طبق اعلام قبلی، سه برگزیده‌ی نخست می‌توانند جوایز خود را از بین گزینه‌های زیر انتخاب و دریافت کنند:

• نفر اول: یک Microsoft Surface Pro 3 یا MacBook Air 2015
• نفر دوم: یک iPhone 6s یا Samsung S6 Edge Plus
• نفر سوم: یک Canon EOS 700D یا Nikon D5300

همچنین، از دیگر شرکت‌کنندگان بـرتـر نیز تقدیر خواهد شد و برگزیدگان فراخوان، طی مراحلی به عضویت «گروه نوآوریِ بـاز دیجی‌کالا» درخواهند آمد تا درصورت تمایل در برخی فعالیت‌های آتی دیجی‌کالا، مشارکت داشته باشند و از مزایای عضویت در این گروه بهره‌مند شوند. اطلاعات بیشتر، متعاقباً به برگزیدگان اعلام خواهد شد.

فراخوان «نگاهی به فردا» بهانه‌ای شد تا هزاران کاربرِ اهل اندیشه، دست به مطالعه‌ی خبرها و مطالبی بزنند که هرکدام به‌نحوی نگاهی به جهان فردا انداخته‌اند؛ دیجی‌کالا مگ هم تلاش کرد با ارائه‌ی این دست مطالب در صفحه‌ای جداگانه با عنوان «در جست‌وجوی آینده» این مطالعه را تسهیل کند.

همچنین، حین برگزاری فراخوان بازخوردهای مختلفی از سوی کاربران، مشتریان و فعالان حوزه‌ی کسب‌وکار و نوآوری در فضای مجازی منتشر شد؛ از نظرهای مختلفی که مخاطبان در «صفحه‌ی خبر فراخوان» و رسانه‌های اجتماعی مطرح کردند تا مقالاتی چون «عطش ساختن فردا» و «یک پرواز ۶ ساله» که از سوی متخصصان حوزه‌ی نوآوری منتشر شد. بی‌گمان، بررسی و تحلیل این بازخوردها، برای خانواده‌ی دیجی‌کالا و مشتریانش، آموزنده و الهام‌بخش است.

از همه‌ی هم‌وطنانی که با ارسال مطالب یا بیان دیدگاه‌هایشان، در این فعالیت مشارکتی سهیم بودند، صمیمانه تشکر می‌کنیم. این فراخوان، یکی از نخستین گام‌های دیجی‌کالا در مسیر به‌کارگیری نوآوریِ باز در کسب‌وکار اینترنتی ایران است و بی‌تردید بازخوردها، نقدها و پیشنهادهای شما هم‌وطنان، دیجی‌کالا را در بهبود گام‌های بعدی یاری می‌کند و مسیر حرکت را روشن‌تر می‌سازد.

دیدگاه شما

۶۴ دیدگاه
  1. Avatar پویا

    خیلی منتظریم :دی

    دمتون هم گرم بهترینید !

  2. Avatar آبتین دلایلی

    حداقل یه زمان حدودی برای اعلام نتایج بگید

  3. Avatar سعید

    ببخشید یک سوال اساسی داشتم.ایا به جز اون سه نفر به افراد دیگر هم که وقت گذاشتند و ایده ی خود را ارسال کردند هدیه ای داده میشود؟

  4. Avatar علی

    با تشکر

  5. Avatar علی

    با سلام و خسته نباشید
    میخواستم بدونم من که ایمیلم رو حدود ۲۰ دقیقه بعد از زمان مقرر فرستادم قبول میکنید و لطفا یک حدود زمانی از زمان اعلام نتایج بگویید

  6. Avatar مرکز نوآوری دیجی‌کالا

    سلام؛

    خوب می‌دانیم که همۀ شرکت‌کنندگان گرامی، منتظر اعلام نتایج هستند.
    پیش‌تر اشاره کردیم که تعداد مطالب دریافتی، بیشتر از پیش‌بینی بود.
    از طرفی، نیاز داریم بررسی‌ها را با دقت کافی انجام دهیم تا حق همۀ شرکت‌کنندگان حفظ شود.
    گذشته از تعداد، حجم و نوع و قالب مطالب هم بسیار متنوع است، به‌همین دلیل، تعیین زمان دقیق پایان ارزیابی‌ها، میسر نیست.
    گرچه دقت و کیفیت این بررسی‌ها اهمیت بیشتری دارد؛ اما دیجی‌کالا تلاش خواهد کرد که سرعت کارِ ارزیابی هم مطلوب باشد.
    از بردباری شما بی‌نهایت ممنونیم.

    1. Avatar سجاد-اکبری

      مرسی از پاسخ گوییتون با تشکر

    2. Avatar سعید

      ممنون از پاسخگویی

    3. Avatar مهرداد

      خیالم راحت شد. 🙂
      مرسی از پاسخگویی. منم ترجیح میدم دیرتر اعلام شه ولی دقیق باشه.

  7. Avatar سجاد-اکبری

    و ما همچنان منتظریم …………….

  8. Avatar سعید

    دیجی کالا.شده سه هفته.لطفا اعلام کن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه