پتنت جدید سامسونگ به گوشی گلکسی X اشاره می‌کنند

۲۰ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی X

چند سالی می‌شود که شایعات به گوشی گلکسی X سامسونگ اشاره می‌کنند. تلفن همراه هوشمندی که از صفحه نمایش انعطاف پذیر بهره می‌برد و می‌توان صفحه نمایش آن را تا کرد. با این ویژگی گوشی را می‌توان به تبلت تبدیل کرد. در واقع تنها کافی است گوشی را باز کنید تا صفحه نمایش آن بزرگ‌تر شود و نقل تبلت را ایفا کند. امروز پتنت جدید از طرف سامسونگ ثبت شده که به نظر می‌رسد مربوط به گلکسی X باشد. گفته شده این تلفن همراه هوشمند دو صفحه نمایش دارد که بین آن‌ها یک قسمت آهنی قرار گرفته است که از این دو صفحه نمایش محافظت می‌کند. البته گفته شده این بخش آهنی را می‌شود از قسمت‌های مختلف خم کرد. زمانی که گوشی را باز می‌کنید می‌توانید از هر دو صفحه نمایش استفاده کنید. زمانی که یکی از صفحه‌های نمایش خم می‌شود تنها می‌شود از یک صفحه نمایش استفاده کرد.

 

تنها ۱۰۰۰ مدل از گوشی گلکسی X تولید و راهی بازار می‌شود.

 

قبلا گفته شده بود که گوشی گلکسی X بسیار محدود تولید می‌شود و تولید اولیه آن تنها ۱۰۰۰ دستگاه خواهد بود. شایعات می‌گویند که این گوشی با شماره مدل SM-G888N0 در حال ساخت است.

بعید نیست که سامسونگ این تلفن همراه هوشمند را در نمایشگاه CES 2018 به نمایش در بیاورد. البته سامسونگ پتنت‌های زیادی درباره این گوشی ثبت کرده که برخی از آن‌ها به صفحه نمایش ۵ اینچی و برخی دیگر به صفحه نمایش ۷ اینچی آن اشاره می‌کنند.

 

منبع: letsgodigital

‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه