پتنت جدید ZTE طراحی یک گوشی تاشو را نشان می‌دهد

۱۶ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ZTE

با توجه به سروصدایی که گوشی‌های تاشو راه انداخته‌اند، ZTE هم ظاهرا برای اینکه از قافله عقب نماند تصمیم گرفته وارد این عرصه شود و در همین زمینه پتنت جدیدی ثبت کرده است. در این پتنت، شاهد گوشی تاشویی هستیم که مانند طرح موتورولا RAZR از مکانیزم عمودی بهره می‌برد.

نکته‌ی قابل توجه در مورد این پتنت، مکان تا شدن آن است که در بخش میانی نیست بلکه کمی بالاتر از وسط نمایشگر قرار گرفته. در این پتنت اثری از بریدگی یا حفره نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی دیده نمی‌شود. همچنین در سمت راست دو دکمه تعبیه شده که احتمالا برای کنترل صدا و پاور هستند و همچنین در این بخش می‌توانیم درگاه سیم‌کارت را هم مشاهده کنیم. در پنل پشتی هم دو دوربین تعبیه شده‌ و در لبه‌ی پایینی دو بخش برای اسپیکر و یک پورت شبیه پورت USB-C دیده می‌شود.

ZTE

ZTE البته با گوشی‌های تاشو غریبه نیست و در سال ۲۰۱۷ گوشی Axon M را روانه‌ی بازار کرد که اگرچه مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر نبود، ولی در هر صورت یک گوشی تاشو محسوب می‌شد. این گوشی در زمان عرضه مورد استقبال قرار نگرفت و ZTE هم این نوع طراحی را کنار گذاشت.

در ضمن باید به یک پتنت دیگر از شرکت ZTE اشاره کنیم که در دسامبر ۲۰۱۸ ثبت شده و در آن شاهد طراحی گوشی تاشو مشابه گلکسی فولد هستیم. باید ببینیم که آیا این شرکت هردوی این طراحی‌ها را عملی می‌کند یا اینکه در نهایت یک طرح را انتخاب خواهد کرد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه