مایکروسافت تصویری از پتنت قفل مغناطیسی تبلت‌های تاشو منتشر کرد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مغناطیسی

مایکروسافت به تازگی تصویری از پتنت جدیدش منتشر کرده که از ساز و کار قفل مغناطیسی تبلت‌های آینده خبر می‌دهد. بر این اساس، مایکروسافت احتمالا روی نسل جدیدی از تبلت‌ها کار می‌کند؛ تبلت‌های تاشو!

پیش از این صحبت‌هایی از تبلت‌های تاشو به میان آمده بود؛ محصولات جدید و هیجان‌انگیزی که می‌توانند بسته به نوع طراحی، هم کار گوشی را برای کاربر کنند و هم یک تبلت ویژه. مایکروسافت هم در طول این مدت روی پروژه‌ای کار می‌کرده تا بتواند در آینده از نسل جدیدی تبلت‌ها رونمایی کند. برای همین، مایکروسافت پتنتی را ثبت کرده که از قفل مغناطیسی تبلت‌های جدیدش تحت عنوان آندرومدا (Andromeda) خبر می‌دهد.

پتنت

احتمال می‌رود که این تبلت‌های جدید مایکروسافت از دو صفحه نمایش جداگانه تشکیل می‌شوند و از سیستم عامل Windows پشتیبانی می‌کنند. این محصول جدید مایکروسافت قابلیت مکالمه را دارد و برای کاربرانی که عاشق نوشتن روی نمایشگر هستند، یک انتخاب ایده‌آل است. این پتنت می‌تواند باعث شود تا صفحه نمایش از ۰ تا ۳۶۰ درجه بچرخد و قفل شود تا کاربر احساس راحتی هنگام کار با این دستگاه را تجربه کند. اسم کامل این پتنت Magnetic Block Locking of an Electronic Device است که در آگوست ۲۰۱۶ انجام شده است.

شما آینده تبلت‌های تاشو را چگونه می‌بینید؟ به نظر شما آیا نسل جدید تبلت‌ها قرار است چنین طراحی ویژه‌ای داشته باشند؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه