از پخش کننده سونی تا فشارسنج لایف؛ ۵ نقد و بررسی برتر هفته

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
نقد و بررسی

همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. ما هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به‌تازگی منتشر شده، در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی می‌کنیم. در این مطلب، مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه‌ی متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

نقد و بررسی پخش‌کننده‌ی چندرسانه‌ای خانگی سونی MHC-GT7DW

نقد و بررسی پخش‌کننده‌ی چندرسانه‌ای خانگی سونی MHC-GT7DW

سیستم صوتی MHC-GT7DW سونی را نمی‌توان یک محصول همه‌چیزتمام دانست؛ اما طراحی منحصربه‌فرد، سیستم رقص‌نور برای میهمانی‌ها، ساب‌ووفر قوی، بلندگوهایی با صدای شفاف و کریستالی، شیوه‌های متنوع برای چیدمان، راحتی در جابه‌جایی و ارتباط بلوتوث و WiFi از خصوصیات مثبت آن هستند. تمامی این ویژگی‌ها در کنار کیفیت خوب همیشگی که از سونی می‌شناسیم، این سیستم صوتی را به کالایی ارزشمند تبدیل کرده است. بدون‌شک MHC-GT7DW یکی از خاص‌ترین سیستم‌های صوتی است که می‌توانید در خانه‌ی خود داشته باشید و حسابی از داشتنش لذت ببرید.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی اسپیکر بی‌سیم آلتیمیت ایرز Megaboom

نقد و بررسی اسپیکر بی‌سیم آلتیمیت ایرز Megaboom

اگر قصد تهیه‌ی یک اسپیکر حرفه‌ای برای گوش کردن به موسیقی را دارید، Megaboom محصولی از شرکت آلتیمیت ایرز است که می‌تواند تمام انتظارات شما را از داشتن یک اسپیکر برآورده کند. شرکت آلتیمیت ایرز جزو زیرمجموعه‌های شرکت لاجیتک است که با تولید محصولات حرفه‌ای حتی شرکت اپل را هم بر این داشت که محصولات این شرکت را در وب‌سایت خود معرفی کند. Megaboom به دو صورت باسیم و بی‌سیم به تلفن همراه متصل می‌شود. به کمک نرم‌افزاری که شرکت Ultimate Ears به‌صورت رایگان برای این محصول ارائه کرده، می‌توان تنظیمات بسیار خوبی روی اسپیکر انجام داد. طراحی استوانه‌ای Megaboom باعث شده که بتواند صداها را به‌صورت ۳۶۰ درجه در محیط پخش کند. مهم نیست که از Megaboom در گردش‌‌های خود می‌خواهید استفاده کنید یا در دورهمی‌های دوستانه؛ این محصول حرفه‌ای برای هر کاربری و سلیقه‌ای مناسب است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی فشارسنج فرش لایف S5-A

نقد و بررسی فشارسنج فرش لایف S5-A

فشارسنج فرش لایف تمام انتظاری که از یک فشارسنج بازویی می‌رود را برآورده می‌کند. اندازه‌ی استاندارد کاف، صفحه‌نمایش بزرگ، حافظه‌ی طبقه‌بندی‌شده و قابلیت میانگین‌گیری از نتایج همه‌ی امکاناتی هستند که برای پیگیری تغییرات فشار به آن‌ها نیاز داریم. امکان استفاده از آداپتوری که همراه دستگاه ارائه شده، خیالمان را بابت تعویض مداوم باتری‌ها راحت کرده است. از همه‌ی این‌ها که بگذریم Fresh Life S5-A نسبت به فشارسنج‌های بازویی دیگر قیمت کمتری دارد و کار ما را برای انتخابش آسان‌تر کرده است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی ماشین اصلاح سورکر SK-8870

نقد و بررسی ماشین اصلاح سورکر SK-8870

Surker SK-8870 یکی از باکیفیت‌ترین ریش‌تراش‌های شرکت سورکر است و جزو مدل‌های رده‌بالای این شرکت به‌حساب می‌آید. تیغه‌های چرخشی ریش‌تراش کیفیت خوبی دارند و با قابلیت شناوری که دارند، موهای صورت را از ته قطع می‌کنند و پوستی صاف و بدون ته‌ریش به جا می‌گذارند. قابلیت حرکت سر ریش‌تراش هم کار اصلاح را سریع‌تر و راحت‌تر کرده است. با خط زن متصل به پشت دستگاه هم می‌توان ریزه‌کاری‌ها را انجام داد و ظاهری آراسته داشت. قابلیت استفاده به شکل بی‌سیم، استفاده از این امکانات را راحت‌تر کرده است و دردسر پیچ‌خوردن سیم و نزدیک‌بودن به پریز برق وجود ندارد. هنگام اصلاح و پس از آن، می‌توان سر ریش‌تراش را زیر شیر گرفت تا خرده‌های مو تمیز شده و قدرت برش تیغه‌ها حفظ شود. SK-8870 علاوه بر اینکه انتخابی مناسب برای استفاده‌ی شخصی است، با ظاهر زیبایی که دارد، یک هدیه‌ی جذاب و البته خوش‌قیمت برای آقایان به‌حساب می‌آید.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی یخچال و فریزر بوش GSN36VL30-KSV36VL30

نقد و بررسی یخچال و فریزر بوش GSN36VL30-KSV36VL30

یخچال و فریزر بوش مدل GSN36VL30-KSV36VL30 در گروه یخچال و فریزرهای دوقلو این شرکت قرار می گیرند. مصرف بهینه انرژی توسط این دستگاه آن را در گروه A++ قرار می دهد. گنجایش بالای دستگاه امکان سرد کردن و فریز کردن مقدار زیادی مواد غذایی را فراهم می کند. یخچال در این مدل دارای ۷ طبقه است و یک کشو در پایین ترین قسمت آن در نظر گرفته شده است. قسمتی هم برای قرار گیری بطری های نوشیدنی به صورت خوابیده در دستگاه تعبیه شده است. در سطح داخلی در هم ۵ طبقه باریک در نظر گرفته شده است تا مواد غذایی کوچک، بسته های کوچک و بطری های باریک در آنها جا می گیرند. فریزر دارای ۵ کشو و ۲ طبقه است و روی در طبقه ای وجود ندارد. فریز نمودن ۲۰ کیلوگرم ماده غذایی در ۲۴ ساعت توسط این دستگاه ممکن می شود. این دستگاه دارای نمایشگر LED جهت نمایش درجه حرارت و تنظیمات است. این دستگاه مجهز به سیستم گردش هوای چندگانه هست و ترمومتر دیجیتال هم در آن به کار گرفته شده است. گفتنی است شرکت بوش (Bosch) از شرکت‌های شناخته‌شده در تولید و عرضه‌ی انواع محصولات و لوازم برقی به‌ویژه لوازم برقی خانگی است که طی سال‌ها، با عرضه‌ی محصولاتی که از بیشترین کیفیت و نوآوری بهره می‌برند، به یکی از برترین و محبوب‌ترین برندهای این گروه محصولات تبدیل ‌شده است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه