ریدلی اسکات: پرومتئوس سه دنباله‌ی دیگر خواهد داشت

۱ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ریدلی اسکات (Ridley Scott) کارگردان معروف فیلم‌های علمی تخیلی، می‌گوید برای مجموعه‌ی بیگانه سه دنباله‌ی دیگر خواهد ساخت.

جواب تمام سوالات مهم مربوط به پرومتئوس به تدریج معلوم خواهد شد.

به نظر می‌رسد ریدلی اسکات برنامه‌های بزرگ‌تری برای مجموعه‌ی پرومتئوس در سر دارد. این کارگردان در مصاحبه‌ای با وب‌سایت آلمانی FilmFutter گفت که می‌خواهد در قالب شاید چهار فیلم با عمق بیشتری به «زونومورف» (Xenomorph)، همان موجود بیگانه، بپردازد.

وقتی از اسکات سوال‌های مختلفی درباره‌ی پایان باز فیلم مثل اینکه چه اتفاقی برای مهندسان افتاد، یا اینکه در پایان فیلم بر سر آن موجود بیگانه چه خواهد آمد، او پاسخ داد که تمام این سوال‌ها در آینده جواب داده خواهند شد، اما آرام آرام.

اسکات توضیح داد: “ما در فیلم بعدی به مجموعه‌ی بیگانه برنمی‌گردیم، بلکه در فیلم بعد از آن یا حتی فیلم چهارم به بیگانه می‌پردازیم. هدف اصلی این است که مجموعه‌ی بیگانه و چگونگی و دلیل پیدایش خود بیگانه را توضیح دهیم. من همیشه به بیگانه به چشم نوعی از جنگ باکتریایی نگاه می‌کردم. همیشه فکر می‌کردم آن سفینه‌ی فضایی اصلی، که من نام «کرسانت» را به آن داده‌ام، یک نبردناو بود که این موجودات زیست‌مکانیکی را حمل می‌کرد؛ موجوداتی که هدف اصلی‌شان نابود کردن بود.”

به نظر می‌رسد طرف‌داران مجموعه‌ باید سال‌های زیادی منتظر بمانند تا پاسخ جواب‌های‌شان را بگیرند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: FilmFutter

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه