پرچم‌دارهای بعدی ال‌جی همگی صفحه‌ای شبیه به LG G6 خواهند داشت

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ال‌جی G6 پرچم‌دار گوشی بعدی شرکت ال‌جی است. صفحه نمایش این گوشی با دیگر تلفن‌های هوشمند فرق دارد. ال‌جی اسم صفحه نمایش خودش را FullVision گذاشته است. ال‌جی G6 به یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ مجهز است. این صفحه نمایش هم‌چنین گوشه‌های گرد دارد. اطراف این نمایشگر حاشیه‌ی کمی دارد، به همین دلیل است که G6 به عنوان یکی از تلفن‌های هوشمند بدون قاب لقی می‌شود.

اگر از صفحه‌ی نمایش جدید ال‌جی G6 خوشتان آمده، بد نیست بدانید که این صفحه نمایش قرار است در گوشی‌های پرچمدار بعدی ال‌جی هم استفاده شود.

اوایل این ماه بود که نام و لوگوی FullVision در بازار کشورهای مختلف از جمله اروپا به عنوان علامت تجاری ال‌جی معرفی شد. هدف از این تبلیغ، پیام ال‌جی برای نشان دادن برتری صفحه نمایش گوشی جدیدش است. این تلفن هوشمند در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی شد. تلفن هوشمندی که دیگر مسیر ماژولار بودن ال‌جی G5 را ادامه نخواهد داد، برای همین است که این تلفن هوشمند در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

ال‌جی G6 دارای یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۱ است و از چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌ی داخلی بهره می‌برد. محصول جدید ال‌جی به دوربین دوتایی پشتی مجهز شده که یکی از لنزها معمولی و دیگری واید است.هر دو دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسل هستند. شاید با عرضه شدن این تلفن هوشمند به بازار، شاهد موفقیت ال‌جی پس از فروش کم ال‌جی G5 باشیم.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. داریوش

    من ال جی دارم.تخصص خودم هم فناوری اطلاعات و الکترونیک هست.از نظر من ال جی واقعا شرکت فهمیده ای هستش.و بنظرم جای خودش رو هم در بازار گوشی پیدا میکنه.چون به نواوری و کیفیت اهمیت میده.

  2. Yasin

    بازم افرین ب ال جی و نو اوری هاش ، کپی کردن اصلا کار شایسته ای نیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه