پرچم‌دار ال‌جی در بهار ۹۷ معرفی می‌شود

۳۰ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ال‌جی در نمایشگاه MWC 2017 مدل جدیدی از گوشی ال‌جی V30 را معرفی کند. محصولی که به عنوان پرچم‌دار جدید این شرکت شناخته نمی‌شود. حالا گفته شده شرکت ال‌جی گوشی پرچم‌دار خودش را در بهار سال ۹۷ معرفی می‌کند.  شایعات جدید می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند با اسم رمز «جودی» (Judy) در دست ساخت است و یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی دارد. گفته شده ال‌جی اسم این صفحه نمایش جدید را MLCD+ گذاشته است. شایعات می‌گویند که صحفه نمایش گوشی جدید ال‌جی به میزان ۸۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند.

تلفن همراه هوشمند جدید ال‌جی به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ مجهز شده که یک پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 630 را در خودش قرار داده است. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم برای این گوشی استفاده شده است. دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای گوشی جدید ال‌جی در نظر گرفته شده که دیافراگم f/1.6 دارند.  گفته شده این گوشی ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری آب ضد‌ اب است.

شرکت ال‌جی به تازگی تغییرات زیادی را در واحد موبایل خودش ایجاد کرد. این تغییرات باعث شده که شرکت ال‌جی گوشی G7 را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نکند. گفته شده ال‌جی قصد دارد پرچم‌دار جدید خودش را با نام جدیدی راهی بازار می‌کند.

 

منبع: phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. امین

    هنوز قبلی ش هم نیمده ایران
    مسخره ست…

  2. رضا

    دوربین وایدشم لرزشگیر داشته باشه میگیرم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه