پر جزییات‌ترین تصاویر نوت ۵ فاش شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

روز گذشته تصاویری از بسته‌بندی و جعبه‌ی گوشی هوشمند پرچمدار گلکسی نوت ۵ شرکت سامسونگ منتشر شد. این در حالی است که امروز تصاویر جدیدی همراه با جزییات بیشتر از این گوشی هوشمند منتشر شده است. این تصاویر توسط یکی از کاربران شبکه‌ی Reddit منتشر شده که گلکسی نوت ۵ را همراه با جزییات ظاهری از نزدیک نشان می‌دهد.

تنها چند روز قبل از برگزاری مراسم رونمایی رسمی از محصولات جدید سامسونگ، تصاویری واضح از جعبه و جزییات ظاهری گلکسی نوت ۵ سامسونگ به‌بیرون درز کرد.

سامسونگ در گلکسی نوت ۵ از یک تراشه‌ی ۶۴ بیتی که به‌نظر می‌رسد Exynos 7420 باشد، بهره گرفته است. همچنین در این گوشی ۴ گیگابایت رم، یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال و دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی قرار داده شده است.
گلکسی نوت ۵ یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن QHD دارد. همچنین این گوشی قابلیت شارژ بی‌سیم را دارد. این در حالی است که براساس اطلاعات منتشر شده توسط این کاربر، تنها نیمی از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی گلکسی نوت ۵ بعد از روشن شدن خالی است. این موضوع نشان می‌دهد که حافظه گلکسی نوت ۵ توسط سیستم‌عامل، رابط کاربری TouchWiz و نرم‌افزار S-Pen از قبل پر شده است.
1
2
3
پیش از این اخباری مبنی بر عدم پشتیبانی نوت ۵ از اسلات کارت حافظه منتشر شده بود. این در حالی است که شایعه‌هایی دیگر به مدلی دو سیم کارته‌ از گلکسی نوت ۵ با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه اشاره داشتند. براین اساس به‌نظر می‌رسد در مدل دیگری از گلکسی نوت ۵ که دو سیم‌کارته است، اسلات دوم سیم کارت برای کاربرد دیگری نیز خواهد بود. در واقع وظیفه‌ دوم اسلات دوم سیم کارت در نوت ۵ برای پشتیبانی از کارت حافظه‌ micro SD است.
5
همچنین براساس تصاویر جدید به‌نظر می‌رسد قلم S Pen در نوت ۵ از مکانیزم جهش برخوردار است. این در حالی است که پیش از این شایعه‌ها این موضوع را تکذیب کرده بودند. کاربر افشاکننده این تصاویرعملکرد قلم S Pen نوت ۵ را شبیه به خارج کردن سیم کارت یا کارت حافظه‌ توصیف کرده است. به گفته او برای خارج کردن قلم نوت ۵ تنها کافی است قلم را کمی به سمت داخل فشار داد.
6
7
8
9
همانطور که در تصاویر هم مشخص شده در قسمت پشتی این گوشی انحنایی وجود دارد که نمونه‌ی آن در محصولات سری گلکسی A هم دیده شده بود.
به نظر می‌رسد این تصاویر در یک فروشگاه لوازم الکترونیکی ثبت شده باشد به این دلیل که در اطراف آن می‌توان سایر محصولات الکترونیکی مانند آیفون‌های اپل را مشاهده کرد. لازم به ذکر است که این تصاویر تنها برای نشان دادن گلکسی نوت ۵ سامسونگ نبوده و در برخی موارد می‌توان تصاویری گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ را هم مشاهده کرد.
4
11
براساس اخبار منتشر شده، سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۲۲ مرداد (۱۳ آگوست) مراسم مربوط به معرفی محصولات جدید خود را برگزار کند. این در حالی است که با توجه به تیزر تبلیغاتی منتشر شده از سوی سامسونگ، انتظار می‌رود این شرکت در کنار گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس تبلت گلکسی Tab اج را هم رونمایی کند. همچنین لازم است به احتمال معرفی ساعت هوشمند دایره‌‌ای سامسونگ با نام Orbis هم اشاره کرد که مبتنی بر تایزن خواهد بود.
10
منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه