نمایشگر وان پلاس ۷ پرو از HDR10+ پشتیبانی می‌کند

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بیشتر مشخصات فنی وان پلاس ۷ پرو تایید شده و دیگر با گوشی راز آلودی روبرو نیستیم. درواقع بیشتر مشخصات فنی این گوشی، توسط حساب رسمی وان پلاس و مدیرعامل این شرکت، اعلام شده است. در این بین، به نظر می‌رسد که نمایشگر، مهم‌ترین بخش گوشی وان پلاس ۷ پرو باشد. امروز مدیرعامل شرکت وان پلاس یعنی Pete Lau، اعلام کرده که نه تنها نمایشگر ۹۰ هرتزی وان پلاس ۷ پرو قرار است رزولوشن QHD+ داشته باشد، بلکه این نمایشگر از تکنولوژی HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند.

HDR10+ نه تنها آینده نمایشگرهای تلویزیونی، بلکه آینده نمایشگرهای موبایلی نیز هست. ما امیدواریم که جدیدترین دستگاه ما، بتواند بنچمارکی در صنعت گوشی‌های هوشمند باشد و دریچه‌ای از روان بودن بصری را به روی کاربران باز کند. ما خوشحالیم که در حال به اشتراک گذاری تکنولوژی با کیفیت با دنیا هستیم.

در دنیای گوشی‌های هوشمند، نمی‌توان محصولات زیادی را پیدا کرد که در حال حاضر از تکنولوژی HDR10+ در نمایشگرهای خود بهره می‌برند. برای مقایسه، HDR10 می‌تواند تا ۱۰۰۰ نیتس روشنایی نقطه‌ای را به نمایشگرها بیاورد در صورتی که HDR10+ این عدد را به ۴۰۰۰ نیتس می‌رساند. اگر به یاد داشته باشید، موسسه DisplayMate که نمایشگرهای موبایلی را بررسی می‌کند نیز به نمایشگر وان پلاس ۷ پرو امتیاز A+ را داده بود و ما نیز نمی‌توانیم صبر کنیم تا ببینیم که نمایشگر وان پلاس ۷ پرو چقدر خوب است. خوشبختانه زمان زیادی هم تا معرفی وان پلاس ۷ پرو باقی نمانده و تنها یک هفته با معرفی این گوشی فاصله داریم.

علاوه بر این خبر، مدیرعامل وان پلاس تایید کرده که گوشی OnePlus 7 Pro از تکنولوژی UFS 3.0 برای حافظه داخلی این گوشی استفاده می‌کند. این یعنی عملکرد این گوشی در مجموع نسبت به نسل قبلی بسیار بهتر و روان‌تر خواهد شد و به این ترتیب، وان پلاس ۷ پرو اولین گوشی پس از گلکسی فولد است که از این تکنولوژی برای حافظه داخلی خود استفاده می‌کند. با تمام این تفاسیر، به نظر با یک پرچمدار کامل و عالی از طرف شرکت وان پلاس روبرو هستیم. شما درباره وان پلاس ۷ پرو چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه