پشتیبانی واتس‌اپ از سیستم‌عامل سیمبیان به پایان می‌رسد

۲۴ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آمار دقیقی از میزان کاربران سیستم‌عامل سیمبیان موجود نیست و نمی‌دانیم که چند نفر از آن‌ها با برنامه‌ی پیام‌رسان «واتس‌اپ» (WhatsApp) کار می‌کنند؛ اما شرکت واتس‌اپ اعلام کرده که پشتیبانی این برنامه‌ی پیام‌رسان از سیستم‌عامل سیمبیان در تاریخ ۳۱ دسامبر سال ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد و کاربران این سیستم‌عامل دیگر نمی‌توانند از واتس‌اپ استفاده کنند.

شرکت واتس‌اپ در پیامی که درباره‌ی این موضوع منتشر کرده، گفته:” متاسفانه کاربران سیمبیان از تاریخ ۳۱ دسامبر سال ۲۰۱۶ نمی‌توانند از این برنامه استفاده کنند.” در حقیقت واتس‌اپ از سال ۲۰۱۷ روی این سیستم‌عامل کار نمی‌کند و افرادی که هنوز از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند، بهتر است گوشی خودشان را عوض کنند.

در حال حاضر گوشی‌های اندرویدی و iOS بازار را در اختیار دارند و کمتر کسی پیدا می‌شود که از سیستم‌عامل سیمبیان استفاده کند؛ حتی گوشی‌های جدیدی هم با این سسیتم‌عامل عرضه نشده است. عدم پشتیبانی واتس‌اپ از این سیستم‌عامل باعث می‌شود که این شرکت منابع خودش را در زمینه‌های دیگر صرف کند.

اگر شما همچنان موبایلی دارید که با سیستم‌عامل سیمبیان کار می‌کند، بهتر است به فکر تعویض گوشی خودتان باشید. خوشبختانه گوشی‌های اندرویدی با قیمت‌های مختلف ساخته شده‌اند که می‌توانید یکی از آن‌ها را بخرید. البته پشتیبانی این برنامه از نوکیا و بلک‌بری هم قطع شده بود.

‌‌‌

منبع: Ubergizmo‌‌‌

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه