پلی‌استیشن۴ احتمالا مدل باریک خواهد داشت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این طور که به نظر می‌رسد، ظاهرا سونی هم می‌خواهد به زودی از مدل باریک کنسول پلی‌استیشن۴ رونمایی کند. این خبری است که یکی از تحلیل‌گران اقتصادی، به تازگی در مصاحبه‌ای به وال‌استریت ژورنال گفته است.

ممکن است در نمایشگاه توکیو امسال سونی، از مدل قوی‌تر پلی‌استیشن۴ رونمایی کند.

«دیمین تانگ» (Damian Thong)، تحلیل‌گر موسسه‌ی اقتصادی Macquarie Securities، به خبرگزاری وال‌استریت ژورنال گفته است که سونی احتمال دارد به زودی از یک پلی‌استیشن۴ باریک‌تر رونمایی کند. تانگ به این موضوع هم اشاره کرده که این معرفی، در یکی از نمایشگاه بازی که در سپتامبر برگزار می‌شود، انجام خواهد شد.

خبرگزاری‌های مختلفی در پی انتشار این خبر، از سونی درباره‌ی آن پرسیده‌اند. با این حال، سونی سوال‌ها را پاسخ نداده است. ما هم نمی‌دانیم منبع صحبت‌های دیمین تانگ، دقیقا کجا است و اینکه آیا، او خبر رونمایی از پلی‌استیشن۴ را از منبعی موثق شنیده، یا اینکه خودش آن را پیش‌بینی کرده است.

رونمایی از مدل باریک‌تر پلی‌استیشن۴، می‌تواند برای سونی از نظر اقتصادی صرفه داشته باشد. معمولا ساخت مدل‌های کوچک‌تر و باریک‌تر از کنسول‌ها، باعث می‌شود تا سود فروش از خود کنسول، برای شرکت‌ها بیشتر شود.

در سپتامبر هر سال، شاهد برگزاری نمایشگاه بازی توکیو هستیم. سونی هم معمولا در این نمایشگاه، خبرهای بزرگی با خود به همراه می‌آورد. برای مثال، در نمایشگاه Tokyo Game Show سال گذشته، سونی از هدست واقعیت مجازی PlayStation VR رونمایی کرد.

ممکن است در نمایشگاه توکیو امسال هم سونی، نه تنها از مدل باریک پلی‌استیشن۴ و بلکه از مدل قوی‌تر پلی‌استیشن۴ رونمایی کند.

مایکروسافت چند هفته پیش و در مراسم E3 2016 از مدل باریک‌تر کنسول‌اش به اسم Xbox One S رونمایی کرد.

منبع: VG247

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar رضا

    تبلیغات شو دیدم واقعا بازیاش فوق العادن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه