پلی‌استیشن۴ یک دسته‌ی الیت تقلبی دارد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دسته‌ی ایکس‌باکس الیت، بدون شک یکی از بهترین کنترلرهایی است که تا به حال ساخته شده؛ طوری که با اینکه شاید هزینه‌ی بسیار زیادی برای آن کرده باشید، اما زمانی که این کنترلر را به دست می‌گیرید، احساس می‌کنید هزینه‌ای که کرده‌اید، اشتباه نبوده است. دسته‌ی الیت مایکروسافت آن‌قدر خوب فروخته است که مایکروسافت نتوانسته به تقاضای زیاد برای این دسته پاسخ دهد. در حالی که طرفداران پلی‌استیشن۴ از داشتن چنین دسته‌ای محروم هستند، شرکتی خودش اقدام به ساخت یک دسته‌ی الیت برای پلی‌استیشن۴ کرده است؛ دسته‌ای که با تقلید بسیار از روی دسته‌ی ایکس‌باکس وان ساخته شده است.

می‌توان تمام لوازم جانبی دسته‌ی الیت ایکس‌باکس وان را روی دسته‌ی الیت پلی‌استیشن۴ هم استفاده کرد.

«دسته‌ی الیت پلی‌استیشن۴» محصولی است که ظاهرا، قرار است تجربه‌ی دسته‌ی خوب ایکس‌باکس وان را برای دارندگان پلی‌استیشن۴ محیا کند، با این حال، چیزی که از این دسته دیده‌ایم، اصلا چنین موضوعی را نشان نمی‌دهد.

در توضیحات دسته‌ی الیت پلی‌استیشن۴ (PS4 Elite Controller) آمده است که می‌توان تمام لوازم جانبی دسته‌ی الیت ایکس‌باکس وان، مثل آنالوگ‌ها، کلیدها یا پدال‌ها را روی دسته‌ی الیت پلی‌استیشن۴ هم استفاده کرد. البته، با توجه به اینکه این دسته تقلیدی بیش از روی دسته‌ی ایکس‌باکس وان نیست و به صورت رسما هم ساخته نشده‌، امکان تنظیم یا کنترل آن توسط نرم‌افزارها وجود ندارد. در حالی که پدال‌های پشت دسته‌ی الیت ایکس‌باکس وان یا تمام دکمه‌های‌اش را می‌توان با دقت بسیاری تنظیم کرد، فقط پدال‌های دسته‌ی الیت پلی‌استیشن۴ قابل تنظیم هستند، آن هم فقط در دو حالت.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، کیفیت ساخت دسته هم اصلا خوب نیست.

می‌توانید در ادامه، تصاویری که از این دسته منتشر شده است را ببینید. امیدواریم مایکروسافت جلوی عرضه‌ی این دسته را بگیرد و چنین محصولی، دست کسی نیافتد.

PS4 Elite Controller (1) PS4 Elite Controller (2) PS4 Elite Controller (3)

‌‌‌‌‌‌

منبع:‌ All Games Delta

‌‌‌‌‌Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. محمد

    یادمه می گفتن ماکروساقت از سونی کپی میزنه این بر همه ی سخنان دوستان داخلی و خارجی مشت محکمی زد البته توهین قلمداد نشه ولی کپی تا چه حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. مهدی

      دوست عزیز کافیه مقاله رو کامل بخونید. نوشته شده شرکتی برای خودش دست به ساخت این دسته زده! چه ربطی به سونی داره آخه!! هر شرکتی برگ برنده ای داره برای خودش که گاهی زودتر یا دیرتر از رقیبش اونو رو میکنه قضاوت زود در مورد شرکت های تکنولوژی کار بچه گانه ایه…

  2. ایمان

    خوب نیس خود کنترلر عادیps4 بسیار زیباعه ولی کنترلر ایک باکس وان الیت واقعا خوشگله 🙂
    ps جدید که معرفی شه ایشالا کنترلر زیبا تری بدن و red dead جدید معرفی شه تا سونی باز بترکونه D:

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه