پنجشنبه منتظر مشخصات نهایی ایکس‌باکس اسکورپیو باشید

۱۵ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد به زمان معرفی رسمی و مشخص شدن سخت افزار نهایی کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو نزدیک می‌شویم. دیروز در خبرها به این موضوع اشاره شد که مایکروسافت با چند خبرگزاری بزرگ همکاری کرده تا پوشش خبری معرفی کنسول اسکورپیو همه را شگفت‌زده کند.

حالا خبرهای جدید می‌گویند که این اتفاق روز پنجشنبه رخ می‌دهد. شایعات می‌گویند که مایکروسافت قصد دارد کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو که به ادعادی خودش قوی‌ترین کنسول بازی دنیا تا این لحظه خواهد بود را چند روز دیگر معرفی کند.

به نظر میرسد که باید منتظر منتشر شدن اطلاعات سخت افزاری بیشتر از این کنسول باشیم. حتی به نظر می‌رسد که مایکروسافت برای معرفی کنسول جدید خودش از سایت Eurogamer و بخش Digital Foundry کمک گرفته است. اگر از جمله افرادی باشید که دوست دارند بازی‌ها را روی پلتفرم‌های مختلف مقایسه کنید حتما با Digital Foundry آشنایی دارید. این سایت به خوبی بازی‌ها را بررسی می‌کند و عملکرد دستگاه‌های مختلف در زمان اجرای بازی را به گیمرها نشان می‌دهد. قطعا این سایت می‌تواند به خوبی بگوید که اسکورپیو چقدر قدرت دارد. معرفی زودتر کنسول اسکورپیو باعث می‌شود که مایکروسافت در نمایشگاه E3  سال ۲۰۱۷ زمان بیشتری برای نمایش بازی‌های مختلف داشته باشد. همچنین در یک مراسم جداگانه می‌تواند به خوبی درباره‌ی مشخصات سخت افزاری آن صحبت کند. به هر حال آمیدواریم که این اتفاق روز پنجشنبه رخ بدهد. شایعات می‌گویند که دو بازی Forza Motorsport 7 و Red Dead Redemption 2 از جمله بازی‌هایی خواهند بود که با کیفیت ۴K روی این کنسول بازی نشان داده می‌شوند.

منبع: VG247

  ‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar xboxvsps

    یعنی فیل اسپنسر عجب کاری کرد. سونی کامل شکست خورده. حتی اگه ps5 بزنن بعید میدونم بتونن ۴k کننش. حالا نمیدونم طرفدارای سونی برای دفاع از ps4 چی میخوان بگن. الان فقط به قیمت گیر میدن. من صد درصد این کنسول رو میگیرم. تازه مایکروسافت حدود دوساله در حال ساخت یه هدست واقعیت مجازی است. حتی تو e3 2016 مایکروسافت درباره vr حرف زد و گفتن میخوان fall out 4 رو برای vr بیارن. مایکروسافت هم درباره vr خودشون توضیح داده و گفته دنبال اینن که کاری کنن عوارض vr رو از بین ببرن. عوارض کار با play station vr مثل بی خوابی و ضعیف شدن چشم سردرد اما مایکروسافت داره این مشکلات رو حل میکنه و انشاالله به زودی عرضه میشه. دیگه مایکروسافت کاملا برنده شده.

  2. Avatar محمد

    تابستون خیر
    زمستان انشالله

  3. Avatar shahriar

    من اگه قرار باشه کنسول بگیرم برای تابستون ۱۰۰% همین ایکس باکس اسکورپیو رو میگیرم، کیفیت ۴k به کنار، ولی قدرت سخت افزاری برای عدم کاهش فریم ریت تو بازیهای حساسی مثل Dark Souls 3 اهمیت داره.
    به همین دلیل اینو میگیرم،اگرم بودجه نرسه! Xbox One S

    1. Avatar فواد

      خرید خوبی میتونه باشه
      خوده من بشخصه تا الان منتظرش موندم وگرنه مدت ها پیش قصد خرید xbox one sرو داشتم…
      مایکروسافت برای طرفداراش همیشه در اوج میمونه…

    2. Avatar محمدعلی

      وقتی غول صنعت گیمینگ میگه بالا بردن سخت افزار،جز بالارفتن قیمت نهایی دستگاه،ثمره دیگ ای نداره،چرا باید همچین کاری کرد؟
      ولی من پلی استیشن میگیرم،چون هم معروف و معتبر تره و بازی های شاخی داره،هم اگ ی روز تونسم هدست واقعیت مجازی بگیرم،میخام مشکل کنسول بازی نداشته باشم
      ضمنن…تااونموقه ک شما میخای بخری،وارد ایران نمیشه.

      1. Avatar shahriar

        پس کیا بودن این همه مدت میگفتن ایکس باکس نمیتونه ۱۰۸۰ اجرا کنه و… حالا که بحث ۴K واقعی پیش اومده میگین ثمر نداره!
        بعدم، من کلی تحقیق کردم و به این نتجیه رسیدم؛ Ps4 زودتر از ایکس باکس خراب میشه،چرا چون بیشتر داغ میکنه و به مرور از عمرش کم میشه،تازه ۲بار برق خونه بره(با توجه به نوسانات برق در کشور ما) فاتحه اش خوندس! جز اینا آپدیتهای ps بیشتر باگ داره تا XBO، دیدم که بعضاً کل هارد ینفر پریده!(و به تبع بازی ها و ذخیره هاش)
        بعدم، دیگه الانا سریعا گجت ها به بازار کشور ما وارد میشن اگه هم نشد فوقش دیرتر میخریم!

      2. Avatar امیر پویان

        سلام دوستان من خودم اولین کنسولم ایکس باکس ۳۶۰بوده بعدسه سال ی پلی فور خریدم البته ۳۶۰هم خیلی خوب و کنسول خوش قیمتی از لحاظ بازی بود ولی قدیمی شد بعد که پلی فور خریدم راستش اونم خوب بود اما ی نکته رو بگم کیفیت خوب بود اما طراحی دسته هاش طوری بود که باید شستتو میوردی عقب ادم ازیت میشد و بعد از ی مدتی کیفیت دسته هاش دااون شده بود اما کنسول ارام بود حلا تصمیم دارم ایکس باکس جدیدی که معرفی شدرو بخرم خیلی وقته منتظرم ولی نمیاد البته باید گفت خرید کنسول مثلا کملا شخصیه و از نظر من تفاوت کنسول ها نباید مد نظر باشه باید رو به سلیقه تصمیم بگیریم نه حرف بقیه هر وقت خودمون تصت کردیم و به نتیجه رسیدیم اونوقت باید بیایم صحبت کنیم ولی من به شخصه کنسول های هر دورا دوست دارم ولی اکه قرار باشه بخرم کاری به سونی یا ماکروساف بودن و شمایلش ندارم فقط گرافیک هر کدوم بهتر بود رو میخرم فعلا با این شایعات پرژه ایکس باکس بهتره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه