پهپاد دیسکو با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پهپاد

در نمایشگاه CES 2016 شرکت «پَرِت» (Parrot) از پهپاد دیسکو رونمایی کرد. طراحی این هواپیمای کوچک و سبک‌وزن همه را شگفت‌زده کرد. حالا پرت رسما دیسکو را عرضه کرده است.

پهپادهای کوادکوپرتر می‌توانند در محیط‌های بسته، پرواز کنند، بچرخند و به سمت عقب هم پرواز کنند. اما دیسکو نمی‌تواند این کارها را انجام دهد. اما این پهپاد پرت جدید با یک بار شارژ می‌تواند ۴۵ دقیقه پرواز کند. این مدت زمان بسیار بیشتر از کوادکاپتورهای رقیب است.

یک ویژگی قابل توجه دیگر این دستگاه سرعت آن است. طبق گفته پرت دیسکو می‌تواند با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

این هواپیمای کوچک به طور اتوماتیک بلند شده و فرود می‌آید. به این ترتیب، مبتدیان می‌توانند از روز اول از تجربه این پهپاد لذت ببرند. به طور پیشفرض، این ماشین پرنده به یک سیستم قدرتمند اتوپایلت (پرواز خودکار) به نام C.H.U.C.K مجهز شده است. البته کاربران پیشرفته این امکان را دارند که به طور کاملا دستی هم از آن استفاده کنند.

بدنه‌ی کامپکت و سبک دیسکو با پلی‌پروپیلن ساخته شده و با تیوب‌های کربنی هم مستحکم شده است. طبق گفته پرت، بال ثابت ۲۲ در ۴۵ اینچ آن به برگه‌ی هوابر آیرودینامیک منحصر به فرد مجهز است که به بلند شدن آن کمک می‌کند. این پهپاد علیرغم وزن کمش می‌تواند در مقابل باد ۳۸ کیلومتر بر ساعت مقاومت کند.

در دماغه‌ی هواپیما یک دوربین ۱۴ مگاپیکسلی full HD با وضوح ۱۰۸۰p قرار داده شده است. ویدیوهای ضبط شده با این دوربین در یک حافظه داخلی با ظرفیت ۳۲ گیگابایت ذخیره می‌شوند.

این پهپاد از طریق اپلیکیشن FreeFlight Pro می‌تواند به یک گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS متصل شود. با این اپلیکیشن می‌توانیم به تنظیمات پهپاد دسترسی داشته باشیم. قیمت پهپاد دیسکو ۱۲۹۹ دلار است.

parrot-disco-hands-on-1 parror-disco_official_01

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه