پهپاد Mavic Air معرفی شد؛ چیزی بین اسپارک و Mavic Pro

۵ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
mavic Air

شرکت DJI که یکه‌تاز بازار پهپادهای آماتوری است، از محصول جدید خود به نام Mavic Air رونمایی کرد. این پهپاد که ۷۹۹ دلار قیمت دارد، از نظر عملکرد و امکانات بین Mavic Pro (با قیمت ۹۹۹ دلار) و اسپارک (با قیمت ۳۹۹ دلار) قرار می‌گیرد.

ابعاد Mavic Air تقریبا به اندازه‌ی نصف Mavic Pro است و ۴۱ درصد سبک‌تر است.

از نظر شارژدهی باتری، Mavic Air در بین Mavic Pro و اسپارک قرار گرفته است. باتری این پهپاد در یک بار شارژ کامل ۲۱ دقیقه شارژدهی می‌کند. این میزان برای Mavic Pro حدود ۲۷ دقیقه و برای اسپارک ۱۶ دقیقه است. محصول جدید DJI حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی دارد و ظرفیت آن با استفاده از کارت حافظه‌ی میکرو SD قابل افزایش است.

این پهپاد همچنین بعضی از ویژگی‌های خیلی خوب برادر بزرگتر خود مثل فیلم‌برداری ۴K و توانایی عکاسی در رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل را به ارث برده است. بعلاوه Mavic Air مجهز به یک گیمبال سه محوره‌ی جدید و بهبود یافته شده است. این پهپاد همچنین دارای ویژگی Active Track برای دنبال‌کرده سوژه و Gesture Control هم هست.

Mavic Air دارای حالتی به نام Sport mode است. ولی پهپاد را روی این حالت قرار می‌دهید، می‌تواند با سرعت ۶۸ کیلومتر بر ساعت پرواز کند. این کاملا بیشتر از سرعت پرواز Mavic Pro و اسپارک است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی رسمی معرفی این پهپاد جدید را تماشا کنید.

منبع: Tech times

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Ashkan Foladi

    بسیار عالی بود مرسی….جدیدترین پهباد شرکت DJI در سال ۲۰۱۸ و دارای فناوری های جدید و ویژگی ها و سخت افزارهای جدید و بروز (مناسب) و ….نسبت به پهباد اسپارک و ماویک پرو ارزش خرید دارد اما خب از لحاظ قیمت ها بر اساس پک مورد نظر قیمت ها کمی تغییر زیادی میکند…اما پهباد اسپارک این شرکت چه پک کمبو و یا پک استاندارد به خاطر داشتن قیمت کمتر (دارای قابلیت ها و ویژگی ها و سخت افزاری نسبتا ضعیف تر اما با این حال مناسب و عالی) برای افرادی که با قیمت کمتر بخواهند سود به مقدار کافی و مناسب ببرند….

  2. Avatar علی

    لطفا موجودش کنین احتمالا یکی از خریداراش خواهم بود
    این که دی جی کالا هیچ کدوم از محصولات dji رو نداره خیلی بده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه