پوشش زنده‌ی مراسم اپل؛ معرفی آیفون ۱۱ [ پوشش زنده به پایان رسید ]

۲۰ شهریور ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اگر در مشاهده پوشش زنده متنی مراسم اپل مشکل دارید، اینجا را کلیک کنید

بار دیگر به این موقع از سال رسیده‌ایم و این یعنی زمانی که اپل می‌خواهد یکی از مهم‌ترین کنفرانس‌های سال در دنیای تکنولوژی را برگزار کند. معرفی آیفون جدید در سپتامبر هر سال، تبدیل به سنتی برای اپل و طرفداران این شرکت شده و امسال هم از این قاعده مستثنی نیست. سه‌شنبه شب مصادف با ۱۹ شهریور و ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران، اپل مراسمی را در سالن «استیو جابز» در مقر خود یعنی «اپل پارک» در شهر کوپرتینو برگزار خواهد کرد. انتظار داریم در این مراسم، شاهد معرفی سه گوشی جدید آیفون باشیم که همگی آن‌ها نام آیفون ۱۱ را یدک می‌کشند.

این سه آیفون جایگزین آیفون‌های کنونی می‌شوند و به ترتیب قیمت اگر بخواهیم بگوییم، ابتدا آیفون ۱۱ (جایگزین آیفون XR) با قیمت ۷۴۹ دلار، سپس آیفون ۱۱ پرو (جایگزین آیفون XS) با قیمت ۹۹۹ دلار و در نهایت آیفون ۱۱ پرو مکس (جایگزین iPhone XS Max) با قیمت ۱۰۹۹ دلار معرفی خواهند شد. تا به امروز خبرهای مختلفی از این گوشی‌ها منتشر شده که بدون شک مهم‌ترین آن‌ها، در رابطه با دوربین این گوشی‌ها است. طبق خبرها، دو مدل پرو از آیفون ۱۱ قرار است به دوربین سه گانه مجهز شوند که دوربین سوم، از نوع اولترا واید خواهد بود!

جدا از اخبار مرتبط با آیفون، انتظار داریم در این مراسم شاهد محصولات دیگری هم باشیم. قبل از هرچیز، اپل واچ جدید معرفی خواهد شد که فعلا فقط در رابطه با آن می‌دانیم که دو مدل تیتانیومی و سرامیکی خواهد داشت.

اپل TV جدید نیز دیگر محصولی است که ممکن است در مراسم سه‌شنبه شب معرفی شود. این دستگاه نیز گفته شده که با پردازنده A12 عرضه می‌شود که می‌تواند سرعت این نسل از اپل TV را نسبت به نسل قبلی، افزایش دهد. در نهایت اما بهتر است همه این اخبار را با دیده تردید بخوانیم چرا که هنوز هیچ چیزی تایید نشده است. تنها چیزی که تاییده شده، زمان برگزاری مراسم است و باید صبر کنیم و ببینیم که اپل چه چیزی برای ما در چنته دارد.

مثل همیشه، این مراسم را هم با دیجی‌کالا مگ همراه باشید تا به صورت زنده، برای شما این کنفرانس را پوشش دهیم. اگر مشتاق هستید تا اطلاعات بیشتری راجع به محصولاتی که ممکن است معرفی شوند به دست بیاورید، پیشنهاد می‌کنیم پست «از مراسم معرفی آیفون‌های جدید چه انتظاراتی داریم؟» را حتما بخوانید. بار دیگر، فراموش نکنید که سه‌شنبه ۱۹ شهریور ماه با ما همراه باشید تا مراسم اپل را از ساعت ۲۱:۳۰ دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید:

۵ خبر مهم مراسم رونمایی از آیفون ۱۱

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar امیرحسین

    یکی پراید شو بفروشه بده من بخرم مرسی

  2. Avatar رضا

    به نظرم که تفاوت ظاهری خاصی تو ایفون های جدید شاهد نباشیم و تغییرات بیشتر در دوربین باشه، در کل در این چندساله اپل پیشرفت چندان زیادی نداشته مخصوصا تو زمینه موبایل، اپل هرساله مجبوره محدودیت هایی که تو ios وضع کرده رو کمتر کنه تا اپدیت کاملی بده و کاربرهاشو از دست نده، همینجوری پیش بره اپل تو ios 14 لانچر و شخصی سازی های فعلی اندروید رو میاره البته طبق فاکتور های خود اپل نه مثل اندروید لانچر نصب کنی و.. (همینطور که تو ios 13 پشتیبانی از otg و اپلیکیشن فایل رو که در ios های قبلی معرفی کرده رو کامل تر و نقص اپلیکشین رو کامل تر خواهد کرد یا مثلا دانلود منیجر در مرورگر سافاری و…) این قابلیت هایی که گفتم همگی رو در اندروید مشاهده میکنید و جزء ضروریاته سیستم عامل موبایله و اپل بزودی تعدادیشو مجبوره اجرا کنه وگرنه کاربرای بیشتری رو از دست میده
    ممنون

  3. Avatar radyaabkala.ir

    ممنون عالی بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه