پیام‌رسان Allo از مرز ۵ میلیون‌بار دانلود گذشت

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند روز پیش بود که شرکت گوگل برنامه‌ی پیام‌رسان Allo را برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر کرد. در حالی که این برنامه‌ی پیام‌رسان فاصله‌ی زیادی با دیگر اپلیکیشن‌های این حوزه مانند واتس‌اپ و فیسبوک مسنجر دارد، مرز ۵ میلیون دانلود را پشت‌سر گذاشته است. البته این آمار تنها روی پلتفرم‌های اندروید بوده و هنوز آماری از دانلود نسخه‌ی iOS منتشر نشده است.

برنامه‌ی Allo مرز ۵ میلیون دانلود روی پلتفرم‌های اندروید را رد کرد.

شرکت گوگل اپلیکیشن‌های محبوب زیادی مانند یوتیوب، موتور جستجو، نقشه و ایمیل دارد و قصد دارد پیام‌رسان Allo را هم در بین این برنامه‌های پرطرفدار قرار دهد. همچنین برنامه‌ی Allo به صورتی ساخته شده که با اکثر نرم‌افزارهای گوگل هماهنگ شده و می‌تواند اطلاعات آن‌ها را در اختیار کاربر قرار دهد.

البته اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل چندان با دیگر نرم‌افزارهای پیام‌رسان موجود متفاوت نیست و ویژگی منحصر به‌فردی ندارد که مردم را به سمت خودش جلب کند؛ اما ظاهر جالبی دارد و کاری می‌کند که بدون استفاده از برنامه‌های دیگر به اطلاعات مختلف دسترسی داشته باشید و درباره موضوعات مختلف جستجو کنید.

باید به این موضوع اشاره کنیم که برنامه‌ی پیام‌رسان فیسبوک در حال حاضر ۸۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و میزان کاربران برنامه‌ی واتس‌اپ هم از مرز یک میلیارد نفر گذشته است.

منبع: Android Authority

 

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Mehrdad Gh

    گوگل اقدام کنه به ساخت نرم افزار مردم دانلود میکنن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه